Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Az emberek hogy tudnak ügyfélk...

Az emberek hogy tudnak ügyfélkapu nélkül élni?

Figyelt kérdés

Tiktokon láttam pár videót, ahol arra figyelmeztettek, hogy el kell intézni az ügyfélkapu+-t vagy a dápot.

A hozzászólások 90%-a menőzés volt, hogy ő eddig se használta, sose volt ügyfélkapuja, ezután is meglesz nélküle.


Pedig sok mindenre jó. Pár példa, hogy legutóbb mire használtam: autót akarok venni és rendszám alapján lekérdezem őket. Tulajdoni lapot kértem le egy ingatlanról. Közműtérképet nézegettem. A NAV is írt nekem üzenetet, nem postázgat leveleket.


jan. 10. 13:24
1 2 3 4 5
 11/43 anonim ***** válasza:
67%
Van akinek a munkájához kötelező. Ez a sok okoskodónak eszébe se jut pl. Meg az hogy megkonnyitsek a saját életüket.
jan. 10. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/43 anonim ***** válasza:
62%

Nekem is csak a munkám miatt van.


Átlag embernek szerintem ez tipikusan olyan dolog, hogy ha már van, akkor talál neki funkciót, ha meg nincs akkor megoldja másképp.


Autót 10 évente vesz az átlag magyar, lakást meg életében egyszer-kétszer, akkor meg amúgy is akad intézni való.

jan. 10. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/43 anonim ***** válasza:
100%

Az alapkérdésre válaszolva: könnyen.

Van ügyfélkapum, de életemben max 3x használtam. Ebből akár ki is lehetne számolni, mennyire fontos nekem.

Én szeretem, ha a dokumentumaim papír alapon megvannak (amiket amúgy bármikor be lehet szkennelni és digitalizálni). NAV-val nincs beszélgetnivalóm. Ha akarnak, leveleznek. Ami asszem 25 év alatt 2x fordult elő.

Ezek alapján nem érdekel az egész. Ha évi 3 alkalommal bemegyek ügyet intézni, sokat mondok.

jan. 10. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/43 anonim ***** válasza:
100%
Én is hasznosnak találom az ügyfélakput. Pl. Ha új munkahelyre megyek akkor megtudom nézni hogy bejelentettek-e. Betegdokumentumot le lehet kérdezni. Hasznos szerintem. Sokan panaszkodnak hogy nem tudnak belépni az új ügyfélkapu+-ba.... Nekem kb 2 perc volt megcsinálni. Azóta is működik.
jan. 10. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/43 anonim ***** válasza:
48%

"Van ügyfélkapum, de életemben max 3x használtam"


Nem a reklám helye, de ha többet használnád, akkor rájönnél, hogy millió más funkciója is van, nem csak az évi 3 látogatás kiküszöbölése.

jan. 10. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/43 anonim ***** válasza:
84%

Nyugodtan.

Regisztráltam az első példányra, amelyre képtelen voltam bejelentkezni, - mert már akkor is egyszerű volt. Segítséget nem tudtam szervezni, sorsára hagytam és marha jól elvoltam nélküle.

Most kényszerből elmentem addig, hogy legyen meg a +-os változat, de azt sem fogom használni, mert nem érdekel, viszont kevésbé tartom erőszakosnak, magánszférát sértőnek, mint a degenerált állatpolgárt.

jan. 10. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/43 anonim ***** válasza:
66%
Talán nekem sem lenne, ha a munkahelyre opcionálisan nem kellett volna és végül konkrétan nem kellett. Használtam így azóta, de v.sz.l. különben most sem lenne. Simán megoldható az élet nélküle is, bár bizonyos dolgokban tényleg ad könnyebbséget.
jan. 10. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/43 anonim ***** válasza:
100%

Tapasztalatból mondom, hogy ha akar valamit a NAV, akkor elér ügyfélkapu nélkül is.

Útlevelet csináltatni, jogsit újítani bementem a kormányablakba. Teljesen megértem, hogy valakinek az a kényelmesebb, hogy ugyfelkaput használ ehhez, én is megpróbáltam, számomra egyáltalán nem felhasználóbarát az egész, a Neptunhoz hasonlít leginkább, szóval nekem az volt kényelmesebb, hogy bemegyek, húzok sorszámot, kivárom a sorom és egy ügyintéző megoldja. Pedig nem vagyok öreg a 29 éremmel, ha muszáj lenne, tudnám kezelni, de szerencsére nem az, nekem a munkámhoz sem kell.

jan. 11. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/43 anonim ***** válasza:
35%
Ma volt hír, hogy hosszabbított nyitvatartás van, meg hasonlók, merthogy mindjárt eljön a határidő. Vajon miért kell a sok lusta miatt túlórázni egy csomó helyen megint? Szeptember óta volt rá lehetőség meglépni. Egyesek mindig ezt csinálják és mindig adják is alájuk a lovat az ilyenekkel. A másik meg, hogy minek ehhez elmenni? Ügyfélkapu+ karosszékből is megy, DÁP is bizonyos esetekben. És akkor ott tömörülnek mégis. Az is ott volt, hogy 100 E feletti a napi forgalom. Ez évi kb 25 millió, vagyis évente átlagosan 5-10 alkalommal is mennek az emberek. Elég lenne csak akkor menni, ha fénykép is kell vagy ujjlenyomat, gyakorlatilag minden másért már felesleges. Miért ennyire digitális analfabéta itt mindenki?
jan. 12. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/43 anonim ***** válasza:
73%
Mit izgat teged nyitvatartas? Azokat kene inkabb elovenni akik paraztatjak a nepet. Teljesen racionalis viselkedes ha valaki szarik ra, es csak akkor csinalja meg, amikor majd nem tud belepni a regivel.
jan. 13. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!