Az emberek hogy tudnak ügyfélkapu nélkül élni?
Tiktokon láttam pár videót, ahol arra figyelmeztettek, hogy el kell intézni az ügyfélkapu+-t vagy a dápot.
A hozzászólások 90%-a menőzés volt, hogy ő eddig se használta, sose volt ügyfélkapuja, ezután is meglesz nélküle.
Pedig sok mindenre jó. Pár példa, hogy legutóbb mire használtam: autót akarok venni és rendszám alapján lekérdezem őket. Tulajdoni lapot kértem le egy ingatlanról. Közműtérképet nézegettem. A NAV is írt nekem üzenetet, nem postázgat leveleket.
Nekem is csak a munkám miatt van.
Átlag embernek szerintem ez tipikusan olyan dolog, hogy ha már van, akkor talál neki funkciót, ha meg nincs akkor megoldja másképp.
Autót 10 évente vesz az átlag magyar, lakást meg életében egyszer-kétszer, akkor meg amúgy is akad intézni való.
Az alapkérdésre válaszolva: könnyen.
Van ügyfélkapum, de életemben max 3x használtam. Ebből akár ki is lehetne számolni, mennyire fontos nekem.
Én szeretem, ha a dokumentumaim papír alapon megvannak (amiket amúgy bármikor be lehet szkennelni és digitalizálni). NAV-val nincs beszélgetnivalóm. Ha akarnak, leveleznek. Ami asszem 25 év alatt 2x fordult elő.
Ezek alapján nem érdekel az egész. Ha évi 3 alkalommal bemegyek ügyet intézni, sokat mondok.
"Van ügyfélkapum, de életemben max 3x használtam"
Nem a reklám helye, de ha többet használnád, akkor rájönnél, hogy millió más funkciója is van, nem csak az évi 3 látogatás kiküszöbölése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!