Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mi értelme annak, hogy egyre...

Mi értelme annak, hogy egyre több reklámban szerepel mozgássérült, művégtaggal rendelkező, más nemzetiségű ember?

Figyelt kérdés
Nekem a szándékosság fura.
ma 08:56
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
53%

Nekem fura. Olyan szereplő kell a reklámba, akivel tudsz azonosulni, akire szeretnél hasonlítani. Én fekete nővel nem tudok azonosulni és miért is kéne? Magyarországon elég ritka. Ez nem azt jelenti, hogy bármi baj lenne velük, vagy ne lennénk szépek, de értelmetlen fehér embereknek feketével reklámozni.

A dagi, szőrös hónaljú nőtől meg nem jön meg a kedvem a deo megvásárlásához. Sőt! Amikor megveszem, akkor mindig beugrik az a gusztustalan reklám.

Ja és a kövér nem egyenlő a kis formás túlsúlyossal. Nem tudom, hogy a kövérséget miért kell reklámozni. Ez nemcsak esztétikai kérdés, hanem az egészség kérdése is.

ma 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
72%
#12 Az a reklám amiben más nemzetiséggel reklámoznak nem neked szól, sem a túlsúlyos deos reklám. Egy adott márkának nem egy terméke van és nem egy reklámmal remlámoztat, hanem folyamatosan váltogatják a célcsoportot, hogy senki se maradjon ki. Minél szélesebb legyen a paletta, mert annál több a bevételük...
ma 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
69%

Nemzetiséghez tegyük hozzá, hogy a reklámok jelentős részét nemzetközi cégek készíttetik el és ugyanazt a reklámot szinkronizálják át az adott ország nyelvére.


Régen is voltak ilyen dolgok, például a Sportszelet "rasztája" egy tök más csokit reklámoz eredetileg.

ma 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
63%

Igazából tök mindegy ki van a reklámban, mindig lesz olyan réteg, aki nem fog tudni azonosulni vele. Nekem van olyan ismerősöm akinek szó szerint mindenkivel baja van. Ha valaki ronda/kövér egy filmben, reklámban az a baj. Ha túl szép akkor az túl tökéletes és miért nem a valóságot mutatják.


Ha meg egy totál átlagos színész/reklámszínész jelenik meg akkor azt kritizálja, hogy miért ennyire "semmilyen" embert találtak :D

ma 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
73%
Politika és pénz.
ma 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
42%

Önjelölt szociológusok, pszichológusok reklámot csinálnak.

A szakemberek meg fogják a fejüket.

ma 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
57%
Én az egyik nemrégi Gillette borotvareklámot bírtam, amiben a benne szereplő csávók közt ott volt egy akkora hájadék, hogy mutatták, ahogy a hátát próbálja elérni a beretvával a fél méter vastag zsírkarjával. 😆
ma 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
55%

Amíg nem Ábel kiabálja naponta 50x az arcomba, hogy "DE MIÉRT????", addig nem érdekel milyen emberek vannak a reklámba. Vagy az alza visító békaufója.

Vagy a "de én úgy mondom, hogy omlosz". Engem ezek akasztanak ki, nem a művégtagos, más bőrszínű emberek.


Amúgy ahogy az előbbi kommentek írják, ugyanazt a reklámot nagyon sok nyelvre leszinkronizálják. Csak azért mert Mo-n nincs annyi fekete, miért baj ha az említett külföldi sportmárka fekete nővel reklámoz? Nekem ezzel nincs gondom, se azzal, hogy a fájdalom csillapítós reklámban a csávónak az egyik lába mű és futás után kell a fájdalomcsillapító, itt csak fent akadt a szemem, hogy ez lehet nem a legjobb párosítás, mert ugye szembetűnő a művégtag, de persze ettől függetlenül lehetnek fájdalmai.

ma 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
30%
Hogy végre egyenrangú embernek érezhessék magukat a mozgássérültek is. Nem is értem, miért ne vennél olyan terméket aminek köze van mozgássérültekhez??
ma 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!