Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Mi értelme annak, hogy egyre...

Mi értelme annak, hogy egyre több reklámban szerepel mozgássérült, művégtaggal rendelkező, más nemzetiségű ember?

Figyelt kérdés
Nekem a szándékosság fura.
nov. 6. 08:56
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
85%

Az érzékenyítés. És a felszólítás, hogy el KELL mindenkit fogadni.

Ha nem teszed, érezd magad szarul.

nov. 6. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
59%

Média furfang!

Azt hiszik, hogy ha reklámokon keresztül adagolják azt, ami a politikán keresztül nem jut át, akkor elfogadóvá válnak az emberek. Nincs nekem semmi bajom a mozgássérültekkel, idegen nemzetiségűekkel, nem közép európai rasszokkal, de tekintettel a reklámok erőszakosságára, már olyan szinten gyűlölöm azokat, hogy mindentől elhatárolódom, amit azokon keresztül próbálnak lenyomni a torkomon, - ergo, amit soha nem utáltam, azt is megutálom a hatásukra. Azt már elérték nálam eddig is a reklámok, hogy következetesen NEM veszem meg azokat a hulladékokat, amiket erővel a képembe tolnak naponta 30000-szer! Mondjuk eddig nem gyűlölködtem - ok nélkül - emberek irányába, de eljuthat a reklámokon keresztül odáig is a történet! Hajrá!

nov. 6. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
80%

Eddig olyan világban éltünk, ahol a mozgássérülteknek, végtaghiányosoknak lefőtt a kávé, elhitették, hogy nem érhetnek el semmit, még akkor sem, ha nincs köze a betegségének ahhoz, amiben szeretne jó lenni.

Nekem semmi bajom az ilyen reklámokkal, merthát a mozgássérültek, kövérek és csúnyák is sportolhatnak. Vannak paralimpiák, lábatlan, tolókocsis kosarasok, kézilabdások.

És nincs nagyobb öröm, amikor egy kövér ember elhatározza, hogy egészséges akar lenni és képes leküzdeni a szégyenét, hogy új életet kezdjen. Számára is van a Dechatlonban XXXL-es sportruha, amit be kell mutatnia a cégnek, hogy náluk van ilyen is.

nov. 6. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 Fragments of Fantasy ***** válasza:
71%

Pont az, hogy ne legyen a társadalom ennyire elbaszott, hogy kirekesztenek valakit a bőr színe, szexualitása, vagy valamilyen testi fogyatékossága miatt stb..


Az persze már kérdéses, hogy mennyire érnek el ezzel pozitív hatást.


(Viszont talán ezek a dolgok már amolyan elvárássá is fajult, hogyha nem így lenne, akkor már kapnák a jelzőket, hogy biztos azért mert ....)


Én nem tartom egyébként ezt rossz dolognak, aki az ilyesmit rossznak éli meg az nézzen inkább magába.

nov. 6. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
57%
Szerintem zavaró. Főleg magyar ruha márkáknál a fekete modell. Pl cipőt, nadrágot reklámoz, de a 2 méter átmérőjű afro hajára koncentrál a fotós,és a termékből semmit se látni. Az pont nem fért rá a képre. Lényeg hogy a modell haját csodálhatod, de hogy a hirdetett cipő hogy néz ki, kit érdekel.
nov. 6. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:
83%
Ők is emberek. Ők miért ne szerepelhetnének? Eddig csak a tökéleteset mutatta a társadalom meg a felsőbbrendűséget. Most azt is megmutatja, hogy nem minden az. És attól, mert nem vagy tökéletes vagy épp fehérbőrű, attól még számítasz és ember vagy. De úgy látom sokaknak teljesen más jön le, mint amit képviselnek. Nyilván a termék és szolgáltatás piaca nem olyan tökéletes modellekből áll, akik eddig reklámoztak.Sokkal ember és valóság közelibb, ha az átlag embereket szólítod meg, hisz ezáltal nő a kereslet az adott termékre. Ez ennyire egyszerű. Nem kell túlkomplikálni érzékenyítéssel. Ez a pénzről szól.
nov. 6. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 anonim ***** válasza:
90%
És igen, a Nike reklám nem azt akarja sugallni, hogy normális és egészséges a kövérség. Hanem azt, hogy aki kövér, annak is van elérhető termék a piacon. Én amikor 20 évvel ezelőtt le akartam fogyni, az istenért se találtam L-esnél nagyobb sportmelltartót és eléggé szar érzés volt, hogy annyira kövér vagyok, hogy nekem még sportruha se jár ahhoz, hogy elkezdhessem a fogyást. Persze sportruha nélkül is lehet tornázni, csak minden bolt konfekciómérete azt sugallta, hogy "cseszd meg, hogy dagadt vagy, rád nem gondolunk." Most, hogy elindult egy ilyen gondolkodásforma, sokkal jobb maga a mozgás is ezekben a cuccokban, és én is azt érezhetem, hogy számítok, nemcsak az XS méret. (Most már én is L-es lehetek XXXL helyett) :)
nov. 6. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 anonim ***** válasza:
36%

Egyetlen egy dolgot KELL, MUSZÁJ! megértenie az ilyen embereknek mint te, meg a többieknek, akik a netre pötyögik be a siránkozó bekezdéseiket erről a témáról: a pénz az ISTEN.

A profit a cél, a hajtórugó, az egyetlen dolog ami számít, a pénz a mindenség.

Senki le se sz.rja,hogy személy szerint te elfogadod-e a feketéket, a mozgássérülteket, meg a kövéreket, meg az anyám kínját. Senki le se sz.rja úgy ámblokk a feketéket, a mozgássérülteket, meg a kövéreket. Nincs érzékenyítés, vagy átprogramozás, vagy a tököm tudja miben hisztek.

A pénz beszél, és ma, 2024ben az ilyen reklámok hozzák be a legtöbb pénzt az adott márkáknak.

Ha az hozná nekik a pénzt, hogy gúnyt űzzenek a mozgássérültekből, akkor olyan reklámokat csinálnának.


"de én is vásárló vagyok, és engem idegesít :((((((((((((((((("

Abban a demografiaban ami az adott márkának a legnagyobb vásárló ereje, kisebbségben vagy. A többség igenis ezt preferálja, ezt pedig rendszeresen, alaposan tesztelik.


Nagyon nagyon könyörgöm hogy gondolkozzunk el azon, hogy egy profitot termelni akaró üzlet elriasztaná-e szánt szándékkal a vevőit holmi pOliTiKai áTpRoGrAmoZás miatt.

nov. 6. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 A kérdező kommentje:

Én egy reklám hatására nem leszek sem elfogadóbb, sem kevésbé az.


Viszont biztos, hogy a terméket nem fogom vásárolni.

nov. 6. 10:36
 10/24 Szervizmérnök úr ***** válasza:
74%

Felfogható visszaélésként is, hogy ilyen képekkel termelnek maguknak hasznot. Mert valaki látja és esetleg jobban megjegyzi, hogy milyen árucikkhez kapcsolódik, tehát ez egy ilyen hátsó szándék, nem szimpatikus.

Olvastam már olyat is, hogy sok meleg pont azért feszeng, mert nem tetszik nekik a felhajtás. Ők csak szeretnék csendben csinálni a négy fal között, amit nem akarunk tudni.

Ilyen alapon nem biztos, hogy a sérült embernek jól esnek ilyen erőltetett, mesterkélt reklámok.

Korábban sok amerikai sorozatot néztem és semmi gondom nem volt a tehetséges fekete szereplőkkel.

De mióta történtek a George Floyd, Black Lives Matter események, még markánsabban feltűnt, ahogy erőltetik a fekete szereplők "beépítését" a filmekbe, sorozatokba és itt sajnos már a minőség is gyakran csorbát szenved, nem szimpatikus, nem igazán jó színészek képében például.

Úgyhogy azóta már nem csak meleg szereplős sorozatokból lett elegem, de már a feketés erőltetett megoldásokból is.

Tehát valakiknél pont fordítva hatnak ilyen dolgok. De mi nem számítunk, a marketingesek elvileg pontosan felmérik ezeket a dolgokat, vannak bőven mások, amik ezeket a trükköket beveszik.

nov. 6. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!