Ma leejtettem egy jegeskávét az egyik boltban, ami ettől szétdurrant, és azt mondta rám egy ott dolgozó, hogy egy béna balfsz vagyok, igaza van?
de most mire számitasz itt, hogy azt irjuk, hogy nincs igaza?
valójában nincs, de belül azt gondol rólad amit akar nem?
mindenkivel előfordul, és nem kell kifizetned, ennyi
1
Miért nem kell azt kifizetni? Hiszen kárt csinált egy vásárló, akár véletlen volt, akár nem.
Kedves Vásárló!
Elnézését kérem az incidensért. Csak azután értesültem a történésről, miután Ön elhagyta az üzletet. Az eladó minősíthetetlen magatartást tanúsított, ezért a mai napon rendkívüli felmondással megszüntettem a munkaviszonyát.
Az Önt ért kellemetlenségért fogadjon el 5000 Ft értékű vásárlási utalványt, melyet üzletünkben három hónapon belül levásárolhat.
Ismételten szíves elnézését kérve, szeretettel várom vissza üzletünkbe!
Üdvözlettel:
Üzletvezető
----------------------------
Kb. így kéne ennek kinéznie egy kulturált országban. Bárki hibázhat, az eladó is ugyanúgy. Aki egy ilyen nem szándékos apróságot nem tud a helyén kezelni (maximum, mondom MAXIMUM kifizettetik a vevővel a megsemmisült terméket), az ne dolgozzon emberekkel. És nagyjából semmi nem jogosít fel senkit arra, hogy a kérdésben szereplő stílusban kommunikáljon. Otthon, a férjével esetleg, ha az van olyan papucs, hogy engedi.
belátásom volt egy multi életébe és igen, ahogy a 8 irja, nem kell kifizetni sőt fel sem kell takaritania, nem az ő dolga, előfordul bárkivel.
Velem is egy rossmann boltban, egy öblitős üveg leesett a földre eltört annyira rossz helyen volt, és nem kellett kifizetni, véletlen volt, ennyi..
minden ami nem szándékos azért nem kötelezhetik kifizettetésre akár kár akár nem kárt okozott,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!