Mennyire “elvárás” hogy ki kell venni a fülhallgatót boltban a kasszánál?
Vettem egy új fülest amin van “transparency” mód, vagyis tökéletesen hallom a külvilágot, ha meg is állítom a zenét akkor tényleg olyan mintha ott se lenne, simán lehet beszélgetni.
Szóval itt a nyár és több nyári ruhámon nincs egyáltalán zseb. Ilyenkor nem igazán tudom hova rakni a fülest amíg fizetek. (Kezem tele az 1-2-3 bevásárlós szatyorral, telefonnal, mostanában esernyővel is, stb) Elejteni nem nagyon akarom, letenni a szalag mellé a koszos pultra biztos hogy nem fogom.
Ha megàllítom a zenét, transparencyt kapcsolok, láthatóan figyelek a pénztárosra, kommunikálok vele, meghallom amit mond stb, akkor mennyire bunkóság a fülemben hagyni a fülest? Mennyire lenne elvárt hogy kivegyem?
(Akik kiveszik: hova rakjátok addig?)
Aldiban, Lidlben, mikor a fülesen beszélnek az ott dolgozók, nem magánéleti dolgokról trécselnek, hanem a munkatársak egymással kommunikálnak, jelzik, hogyha valahová kell segítség, korrigálás (plusz áru kipakolása, új kasszás behívása). Az egymással történő kapcsolattartás a munkájuk része, ezt, szerintem, nem kéne összehasonlítani azzal, mikor valaki a fülén tartja a telefont, és arra a kis időre nem tudja eltenni, míg a kasszánál fizet.
Illik megadni a kasszában ülőnek azt a tiszteletet, hogy legalább fizetésnél rá figyelek, és nem a telefont matatom, abba beszélek.
#22
De írtam hogy rá figyelek, szó sincs róla hogy közben telefonálnék vagy bármi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!