Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Nettó 400 ezer forint épp...

Nettó 400 ezer forint épp arra lenne elég, hogy kijöjjek egy hónapban, velem van a baj, vagy tényleg ennyire kevés ez a fizetés?

Figyelt kérdés

Otthon élek még a szüleimmel, mivel pályakezdő vagyok, és egyenlőre még elvagyok itthon, kíváncsiságból elkezdtem tudatosan odafigyelni a költségeimre, hogy ez a fizetés mire lenne elég ha mondjuk elköltöznék egy albérletbe.


Nem fővárosi árakról beszélek, és egyedülállóként számolok:


Egy 1,5 szobás albérlet a környékünkön 120 ezer forint + rezsi, ami legyen mindennel együtt (telefonszámlával, előfizetésekkel együtt mondjuk 50 ezer forint) -> összesen 170 ezer forint

9 ezer forint a megye bérlet

15 ezer forint a kondibérlet

amit költöttem a hónapban 1 főre a boltban (alapból nem csak magamnak szoktam főzni és vásárolni, de most kíváncsi voltam, hogy a kaja mennyiből jönne ki nekem) -> 85 ezer forint

A havi diákhitelem -> 35 ezer forint


És azzal számoltam, hogy ilyen egyéb nem fix költségekre elmenne mondjuk havi 60 ezer, ami lehet bármi, kell új cipő, esetleg szülinap, vagy valakivel elmenni szórakozni, vagy étterembe, vagy fürdeni, és így hónap végére -4000 forintban lennék.


Természetesen most az albérlet árát félretudom tenni sőt még többet is, illetve a diákhitel is már csak 1,5 évig lesz aktuális, de akkor is szomorú lettem, hogy ha elköltöznék itthonról, akkor csak vegetálni tudnék, vagy költözhetnék egy szobába közös albérletbe mással, de akkor meg már inkább a szüleimmel lakok együtt mint idegen emberekkel.


máj. 24. 13:49
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:

"nem volt aki a 400 nettó közelében lett volna"


De azok gondolom nem is albérleten éltek és/vagy van párjuk akikkel felezik a költségek egy részét.

máj. 24. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
100%