Vannak olyan emberek akik nem mernek szólni ha elrontották a rendelésüket, inkább megeszik?
Néma gyereknek anyja se érti a szavát.
Így járt.
#4 pont ez a baj, hogy probléma gerjesztésnek érzed ha szólsz.
Pedig a pincér hibázott és nem te.
Én is ilyen vagyok, régebben megesett hogy online rendeltem éttermekből, az egyik gyorsétterem például rendszeresen hiányosan szállította ki a megrendelésem, egy dolgot mindig kihagyott. Eléggé konfliktuskerülő vagyok, meg szorongós típus, sosem reklamáltam emiatt az ügyfélszolgálaton. A hátránya hogy nyílván a pénzt sem kaptam vissza, de ahogy felettem is írták így jártam.
Hogy valami pozitívat is írjak: Egy másik alkalommal ugyanígy rendeltem gyorsétteremből, tévedésből duplán adtak egy nutellás muffint, eredetileg csak egyet rendeltem belőle. A számlán is csak 1 szerepelt, tehát gxakorlatilag az ingyen volt. Ott se reklamáltam, de ilyen esetben érthető ha ingyen kap valami valamit pluszba 😂
Hogy ha személyesen ülnék be egy étterembe és tévesen mást adnának mint amit rendeltem akkor sem hiszem hogy reklamálnék, maximum akkor ha olyan ételt adnak amit egyáltalán nem szeretek. Ott már kénytelen lennék szólni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!