Hogy reagálnátok?
A fodrászom tegnap vagy tegnap előtt adott időpontot hétfőre. Ma tudtam meg, hogy a versenyemet átrakták hétfőre, de így fél óra van az időpontom és a verseny kezdete között, tehát esélyem sincsen odaérni a versenyre ha elmegyek, így nyilván le kell mondanom.
Na most a baj az, hogy ugye 2 nappal az időpont előtt szólok csak a fodrásznak, így sok esélye nincs új embert szereznie a helyemre=valószínűleg pénzt veszít.
Az ő helyébe mit csinálnátok? Mármint nyilván nem tudna vele mit csinálni, de mérgesek lennétek vagy kifizettetnétel duplán, stb?
Tudom, elég buta kérdés, de az előző fodrászom állandóan szidta azokat, akik utolsó pillanatban mondták le az időpontjukat, és én nem szeretnék pletyka tárgya lenni az új fodrászomnál. Főleg, hogy elég kicsi városban élek.
Ha rossz szándékú mondanivalód van csak, azt tartsd meg magadnak kérlek!
Szia Kati! Bocsánat, de váratlanul attettek a versenyemet hétfőre, így nem tudok menni hozzád. Kérlek írd meg, hogy van e nálad ilyen "bánatpénz", vagy bármi, és szeretnék kérni egy új időpontot. Természetesen kifizetem a kiesett idődet, mert erről egyikünk sem tehet.
(ha jó fej, akkor csak ad egy új időpontot.)
Komolyan nem értem, hogy miért nem szóltál neki eddig és miért hamarabb írsz ki kérdést gyakorira.
Milyen szint kell ehhez?
Szombaton is dolgozik, úgyhogy a holnapi nap nem probléma.
Abbahagyhatnánk a “veszekedést” és visszatérhetnénk a kérdésemhez? Mert ha nem, akkor tényleg nem is kérek inkább válaszokat. Köszönöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!