Ez most mit jelent ránk nézve?
A cikkben Magyarországról van szó. És én nem szeretnék ilyen "sztárokat" Magyarországra.
"A Hannah Montana-terméközöntől a jelek szerint a magyar gyerekek sem menekültek meg. Bral tájékoztatása szerint az áruk nagy része már itthon is elérhető, az igény pedig fokozatosan nő. "Ez még csak a kezdet, az újabb műsorokkal újabb termékeket viszünk majd Magyarországra" – magyarázta a vezető."
Ez egy 2009-es cikk halihó. Nem vetted még észre, hogy bizonyos felkapott dolgokra komplett termék iparág épül? Leadják a Hannah Montana sorozatot, megjelenik abból egy zenei CD, aztán jön az iskolatáska, falinaptár, órarend, notesz, póló, frizbi, bögre, akármi. Ez lement a Hannah Montana-val, majd jött a Violetta, One Direction, a csingcsung koreai popsztárok, stb. Minden évnek megvan a maga hype-ja.
Ugyanez zajlott le az influencer termékekkel és egy merchendise cuccokkal (pólók, pulcsik, genyók stb.).
2009... Jetix... azok voltak a szép idők! :D
Ez a lényege a branding -nek; kiépítesz egy remek brandet, szuper marketinget húzol fel rá, az embereknek megtetszik, aztán a piac további szegmenseire is rá lehet akaszkodni. Eleinte jönnek az olyan termékek, amik közel állnak a brand alapjához, majd ráépülnek a pluszok, kiegészítő dolgok, aztán ennek, mindnek, nagy lesz a keresete, mert az emberek imádják.
Ránk nézve nem jelent sokat Hannah Montana, mert elég rég lecsengett már, ellenben a jelenség igen; mindig lesz majd valami felkapott.. sorozat, film, előadó, influencer, vagy akármi/akárki, ami/aki (hirtelen) népszerű lesz, amit különféle termékekkel próbálnak meglovagolni. A fogyasztói társadalom meg bekajálja - stílusosan fogalmazva :)
2008-2009
nosztalgiázunk, nosztalgiázunk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!