Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Szóltatok már vissza, ha...

Szóltatok már vissza, ha bunkó volt veletek az eladó/pincér/orvos asszisztense/ügyfélszolgálatos vagy bárki?

Figyelt kérdés
Hogy volt ő bunkó? Mit mondtatok? Mi volt a reakció?
2024. jan. 3. 12:16
1 2
 11/17 Metionin ***** válasza:
96%
Velem még csak asszisztens volt bunkó nőgyógyásznál, de az 2x is egymás után (nem ugyanaz a nő volt pedig). Mindkétszer lebaszta az orvos, így nem szóltam semmit, meg őszintén szólva akkor fiatalabb voltam és köpni, nyelni nem tudtam, annyira abszurd volt az egész.
2024. jan. 3. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
100%

Üzletbe belépve kérdeztem meddig vannak nyitva, mert estefelé volt.

A nő felemelt hangon, bunkón közölte, hogy ki van írva az ajtóra. Kérdeztem, hogy a tolón ami elmegy mikor odalépek a papírral együtt?

Ekkor bevörösödött és elfordult, de elnézést kértem amiért szeretnék náluk pénzt költeni.

2024. jan. 3. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
33%

#1:

Jól van, ősmajom, majd elhisszük neked. ^_^

2024. jan. 3. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
42%
Nem. Minek? Az ilyen embernek ugyis önmaga legnagyobb ellensége-csak még nem jött rá:D
2024. jan. 3. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
100%

Igen, mert nem bunkózás a dolga, hanem hogy kiszolgáljon.


Én sem beszélek úgy vele, mintha a seggemből húztam volna ki, szóval ez visszafelé is elvárom.

2024. jan. 3. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
100%

Nem értem, miért pontozták le a 14-est, sztem igaza van. Amíg nem lép át egy határt egy eladó/kasszás, pont nem érdekel, sőt inkább elmosolyodom.


Különösebb nem érdekel, hogy mit vergődik egy frusztrált, lepukkant alkalmazott. Max. legközelebb máshova megyek, vagy igyekszem elkerülni.

2024. jan. 8. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

Ha csak lehetséges nem veszek igénybe semmilyen kontakt szolgáltatást.


Ma például az volt a bűnöm, hogy a boltban, ami hétkor zár előtte fél órával mertem kérni egy fél literes üdítőt és egy csokit, mivel vonattal utazva nem volt nálam innivaló. Mindez úgy nézett ki, hogy köszöntem. Természetesen válasz nincs.. Mondjad mit kérsz, igen még? Ennyit kérek, kártyával fizetnék, és elém vágja a terminált. Érintenéd? Már rég oda volt érintve. Viszontlátásra semmi..


Otthagyta a terminált az asztalon, felkaptam azt a sz*rt és ledobtam neki a földre, csakhogy lássa én is tudok ám csapkodni. Utána meg ment sipítozni a biztonsági őrnek. Némelyik úgy csinál, mintha szívességet tenne nekem azzal, hogy a saját pénzemért kiszolgál. Ezek azt hiszik, hogy csak ők dolgoznak? Ráadásul olyan munkát, amit még egy automata is képes elvégezni helyettük és még csak nem is szól vissza.


A tömegközlekedés kapcsán is a jegykiadók a legbunkóbbak. Szombathelyen ezt hatványozottan tapasztaltam, ráadásul ott még a mai napig nincs jegykiadó automata. Egy közel 85 ezer fős településről beszélünk! Ettől jóval kisebb lakosságú településeken is van automa.


Ha csak tehetem mindent online rendezek, boltban az önkiszolgáló kasszát használom. Jegyet online veszem, ha kell valami inkább megrendelem. Mivel előre tudom, hogy úgy is lesz egy két ilyen, a mai esethez hasonló baromarcú!

júl. 29. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!