Bevásárláson voltam egy hipermarketben, mentem a kasszához, a dolgozó hangosan köszönt nekem, én pont máshol jártam fejben, nem köszöntem, ezek után ő sem reagált semmit, csak elvette a pénzt, odaadta a visszajárót, se köszönés, se hála.
Jogos lenne, ha felkeresném a főnökét a viselkedéséért ?
Majd legalább röhögnek egy jót rajtad, miután ezt jelentetted és elmentél.
2022. nov. 27. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
12/28 anonim válasza:
Jó, ne etessük a trollt..
2022. nov. 27. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
13/28 anonim válasza:
En ezt ennyibben hagynam..jogi utra vinnem a dolgot!!
2022. nov. 27. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
14/28 anonim válasza:
Telefonon jelentsd, hogy meglegyen a felvétel és sokan tudjanak röhögni rajtad!
2022. nov. 27. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
15/28 anonim válasza:
Ha Chad volt (mint ahogyan az Aldinál úgy látszik ez az egyik felvételi követelmény árufeltöltők esetén) akkor esélyed sincs kirúgatni.
2022. nov. 27. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
16/28 anonim válasza:
#15 Öhm... Ne haragudj, bár erősen kamu-szagú a sztori, de miért is kellene az eladót kirúgatni?
Nem borult térdre az egyébként bunkón viselkedő vásárlóval szemben? Ne kövezzük meg esetleg?
2022. nov. 27. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
17/28 anonim válasza:
Miért jelentenéd? Mert paraszt voltál és nem köszöntél vissza? Az a te hibád. Mi az hogy hála? Xd miért legyen hálás? Mert fizetsz a boltban? Ilyen hülye embereket
2022. nov. 27. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
18/28 anonim válasza:
#16
Remek javaslat. A lényeg: azonnal meg kell büntetni.
Mellesleg a vörös szőnyeg kiterítése is szerepel a munkaköri leírásában.
2022. nov. 27. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
19/28 anonim válasza:
#18
Vörös szőnyeg van a boltunkban. Már értem, miért..
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!