Hogy szoktak panaszt írni a vásárlók könyvébe?
Figyelt kérdés
Jövőhéten lesz 3 hónapja, hogy vissza vittem (garanciával) a fejhallgatómat. Betelt a pohár!...2017. nov. 15. 16:21
1/4 anonim válasza:
Elkéred a panaszkönyvet és beírsz. Ennyi. De sokszor nem az üzlet hibája a késés, hanem a szerviz, ahova visszaküldik a cuccot.
Meg kéne nézni a garancialapon, hogy milyen feltételekkel vállalták a jótállást.
2/4 Ypszilon1980 válasza:
Inkább nyújts be írásos panaszt külön, a könyvvel nem foglalkoznak. Minden cégnél lehet már panaszt tenni, akár telefonon, akár online.
A javításról amúgy nincs előírt határidő, de miért vártál 3 hónapot?
3/4 A kérdező kommentje:
2 hónapot vártam.
Én naívan azt hittem, hogy majd keresni fognak.
Ma egyébként elintéztem, kicserélték a fülest. Nem hiszem el, hogy ebben az országban csak akkor ér el valamit az ember ha fenyegetőzik meg erélyesebben lép fel.
2017. nov. 17. 00:50
4/4 Ypszilon1980 válasza:
Ez sajnos így van.
Legalább megoldódott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!