Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » On-line bolt esetében hogyan...

On-line bolt esetében hogyan lehet a vásárlók könyvébe beleírni? Helyette nem kötelesek válaszolni e-mailben a kérdésekre/reklámációra?

Figyelt kérdés

2017. jan. 22. 15:16
 1/2 anonim ***** válasza:
Ált válaszolni szoktak, de idővel. Illetve telefonon érdeklődni? Székhelyre személyesen elmenni, ha van üzletük is?
2017. jan. 22. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Engem az nem érdekel, hogy szoktak-e. Speciel nekem válaszoltak párszor, aztán már nem hajlandók. De engem az érdekel, hogy mi a türvényi kötelezettség? Mert normál boltnál a vásárlók könyvébe írt dolgokra kötelező válaszolniuk. On-line boltnál ilyen van? Van-e vásárlók könyve? Van-e válaszadási kötelezettségük reklamációra?
2017. jan. 22. 21:59

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!