Ismét átvert a DIGI! Megteheti ezt egy szolgáltató, hogy átveri az ügyfeleket?
A Digi tévé bekötésekor csak hitegettek, de nem hozták a megrendelt a set top boxot. Ennek már több mint két hónapja. Azóta is hiába telefonáltam többször is az ügyfélszolgálatnak, nem volt eredménye. Ma viszont meghozták.
Amikor elmentek, csak akkor vettem észre, hogy egy használt készüléket sóztak rám. A set top box rendben működik, azzal nincsen is problémám. Viszont a távkapcsolója annyira gusztustalan, agyonhasznált, zsíros, mocskos, kopott, hogy beletettem egy nylonzacskóba, hogy ne kelljen hozzáérnie senkinek a családból.
A múltkor volt a tv-ben egy ilyen felmérés, hogy több bacilus van egy távkapcsolón, vagy egy klaviatúrán, mint egy wc deszkán.
Szerintetek megtehet ilyet egy szolgáltató, hogy átver egy használt vacakkal, vagy köteles kicserélni??!
A második hozzászólónak köszönöm a hozzászólását.
A másik két válaszolónak nyilván olyan sajnálatosak a lakáskörülményei,
hogy ismeretlen fogalom számukra a higiénia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!