Keresd meg az alairt szerzodesben azt a reszt, ahol a DIGI vallalja a box installaciojat megadott idon belul. Ha ez megvan, hivd fel a DIGI-t, olvasd be az ugyintezonek a vonatkozo passzust a szerzodesbol, vilagits ra hogy szerzodesben vallalt kotelezettsegeiknek nem tettek eleget, es kozold hogy vagy masnap ott van nalad a box vagy indulsz a Fogyasztovedelemhez feljelentest tenni.
2016. jan. 3. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
A szerzéses kötéstől 3 hónapjuk van rá, nyugi vinni fognak, nekem is hoztak 6 hónap után.
2016. jan. 3. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Csak akkor kell tvbox ha nagyon régi tv-d van, és nem tudja alapból ezt
2016. jan. 3. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
De akkor meg felesleges
2016. jan. 3. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
6 hónap után hozták??
Ezek szerint szépek a kilátásaim.
Ha én nem fizetek be időben egy csekket, rögtön napi kamatot számolnak rá a következő számlán, de a szolgáltatóknak meg mindent lehet?!
2016. jan. 3. 17:52
6/8 A kérdező kommentje:
Sajnos nem tudja a tv-m, és pont ezért lett megrendelve a box a szerződésben.
Már többször telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, de mindig valami kifogást mondanak.
Legutóbb azt mondták, hogy "hiánycikk".
2016. jan. 3. 17:56
7/8 JulesM111 válasza:
Ez király...
2016. febr. 4. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Felhívod őket és megmondod hogy addig ne számítsanak televízió műsor díjat amíg nincs box mert a szolgáltatást nem tudod igénybevenni amiért fizetsz.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!