Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » A tévénk rossz vagy a digi tv...

A tévénk rossz vagy a digi tv szolgáltató rontott el valamit, ha duplázódtak a digitális csatornák számai?

Figyelt kérdés

Már harmadszor tapasztaljuk a jelenséget:

A csatornák egy része megduplázódott (vagy mi). Kettő 1-es, 2-es, 3-as csatorna van, majd a 4-esből, utána ismét kettő van tizenhatig...

Így néz ki a csatornaszám rendezőben:

1. RTL

1. MTV

2. TV2

2. Duna Tv

3. Visat3

3. M2

4. DigiTV

5. Film+

5. Duna w

....

Kapcsolásnál totál meghülyül a tévé. Hol egyiket, hol másikat mutatja. :-o :-(

Felvételt külső meghajtóra nem rögzít, amióta ez a probléma, megállítani, tekerni sem lehet. :-(


Persze a Digi Tv azt mondja, náluk nincs hiba, hangoljuk újra a készüléket. (hozzá kell tennem egy hónapja 4 napig nem volt szolgáltatás, majd visszajött, de azóta nem jön be a csatornák harmada. Közölték, vezessünk fel a padlásra 220V áramot, mert csak akkor tudnak jelerősítőt felszerelni.)



2015. nov. 30. 22:54
 1/5 anonim válasza:
Szia. Szerintem az újrahangolás lenne a tökéletes megoldás. Nem tudom milyen tvtek van, de valami automatikus csatorna keresésnek valahol kell lennie. Mi az hogy 220V áramot vezessetek be? Vagy szakis kell ha nem jönn rendbe, vagy bekell menni, földhöz kell rájuk búritani az asztalt, kiverni a hepajt, azt akkor fűlűket, farkukat behúzzák. Mi esetünkbe a Vodafone Netjével kapcsolatba jártunk így. Megkötöttük a szerződést. Garantálták, hogy lesz net, tuttira. Jó van. Első használat, Facebook 3 perc alatt jött be, de egyre rosszabb lett (alig akart kalcsolodni a netre) . Ez így 4-6 hónapig ment el, mikor már keresztapám verte ki a biztosítékot, hogy mi az hogy nincs net, és hogy semmit nem csinálnak (2 év hűségnyilatkozat volt rajta :/) . Adtak egy időpontot, behivtak. Kiderült, hogy alapba nincs nálunk lefedettség. 6 hónapot fizetünk a semmiért. Egyből bontottuk velük a szerződést (mivel ők átvertek minket), és még pénzt is kaptunk vissza (bankszámlára). Ne hadjátok annyiba ha nem fog menni!
2015. nov. 30. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 vatafak ***** válasza:

hm ha egyszer azt mondják h hangold újra akkor miért nem próbálod meg (kb 3-4 gombnyomás)? és ha azt mondják h jelerősítő kell akkor lehet h igazuk van ? Áramot meg neked kell biztosítani a saját házadban v gondolod h ők fogják átkábelezni az egész miskulanciát?

nem vagyok szolgáltató barát nehogy azt hidd van nekem is elég bajom velük de reklamálni anélkül h megpróbálnád amit javasolnak, nem igazán vezet eredményre sztem...

2015. dec. 1. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Amint mondtam, már harmadszor tapasztaljuk a csatornáknál ezt a problémát. Minden alkalommal újra hangoltam a tévét!

Csupán kezd elegem lenni, hogy minden alkalommal rendezzem át igényünk szerint a csatornák sorrendjét. Nem sok értelme van, ha újra és újra elromlik! :-(


A jelerősítőt nem hivatalosan említette az egyik szerelő, míg a másik szerint, aki kint volt, nincs rá szükség, mert a másik házban, ahonnan hozzánk jön a kábel van jelerősítő. (az romlott el, mikor 4 napig nem volt szolgáltatás)


Abban egyetértek, az áram padlásra vezetése a mi dolgunk. De ha nem csupán egy hosszabbítót vezetek fel, hanem kiépítem rendesen, akkor legalább 15-20 ezerbe kerülne az anyagköltség.


Persze, azt is tudom,"Olcsó húsnak híg a leve"! De előző lakásunkban volt T-home, majd UPC is. Egyikkel sem volt könnyebb dolgunk! :-( Minden évben volt valami gubanc. (set top box cserénk 5x volt, majd kábelcsere, de egyszer a központi doboz is leégett, még jó, hogy nem gyújtotta fel a házat)

Sajnos a kábelszolgáltatások monopolizál helyzetben vannak! Fel van osztva a piac (pedig a kartelezés törvénytelen), egy adott helyen csak egy kábeles szolgáltató van, nincs választási lehetőség.

A másik lehetőségünk a műholdas tévé, ami drágább (dupla annyiba kerül). Annál nincs lehetőség analóg adásra, mint a kábelnél, így a konyhában, gyerekszobában, dolgozószobában nem lenne adás. (set top boxból maximum kettőt bírna el a rendszer, amiért még plusz díjat is kell fizetni)

IPTV-t nem lehet itt bevezetni, mert T-home internetünk van és mellette nem bírják a terhelést a kábelek. :-(

2015. dec. 1. 09:54
 4/5 A kérdező kommentje:
A kérdésem inkább arra irányult, hol lehet a hiba, a szolgáltatásban vagy a tévénk romlott el???
2015. dec. 1. 09:56
 5/5 anonim válasza:
A digi a szar mindenki váltson róla amilyen gyorsan csak lehet!!!
2016. febr. 11. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!