A lenti helyzettel fordulhatok békéltető testülethez?
A tegnapi nap folyamán vásároltam egy 16 ezer Forintos Kraken X Lite fejhallgatót, egy meglévő, de leharcolt alig 10 ezer forintos Spirit Of Gamer Elite H-70 helyére. Az üzletben el is mondtam mit használok és miért cserélnék, jeleztem, hogy 20 ezer forint alatt szeretnék találni egy normálisabb darabot.
Fizetés előtt a biztonság kedvéért még egyszer rákérdeztem, hogy hasonló árban (20 alatt, 16 ezer környékén) van-e jobb fejhallgató, a válasz az volt, hogy "ár-érték arányban ez a legjobb", amit még velem együtt ott tartózkodó két személy is hallott. Mivel a készüléket a helyszínen nem volt lehetőség kipróbálni, így erre az infóra hagyatkozva vettem meg a Razer fejhallgatót.
Otthon beállítottam a 7.1 Surround Soundot, és kiderült, hogy torzabb, "doboz" hangja van, mint a sokkal olcsóbb Elite H-70-nek. Kicsi utánanézéssel találtam segítséget a Razer oldalán, ők azt javasolták, hogy kapcsoljam ki a Windows beállításokban az Audio Enhancmentet, amit meg is tettem, de nem okozott változást.
Másnap visszamentem az üzletben, elmondtam az egész történetet, jeleztem, hogy nem a pénzt akarom visszakapni, hanem vagy egy másik fejhallgatóra akarok cserélni, vagy egy pici ráfizetéssel egy másikat venni, direkt nem pattogtam meg vertem az asztalt, hogy én vagyok a VÁSÁRLÓ, kultúráltan, normálisan akartam - és akarom megoldani a dolgot.
Kérdésemre, hogy milyen lehetőséget látnak a probléma megoldására, a fogyasztóvédelmi törvényre hivatkozva csak a bevizsgálást ajánlották fel (és ezt is kötelesek), amibe persze belementem, de jeleztem, hogy valószínűleg nem baja van a fejhallgatónak, hanem ilyen rossz a hangminősége. Elmondtam, hogy hogy és miért vettem meg ezt a fejhallgatót, tehát kértem segítséget is.
Várhatóan számomra előnytelen elbírálást fog kapni a bevizsgálás, és nem fogunk tudni megegyezni sem semmiben.
Mivel a készüléket kipróbálni nem tudtam a vásárlás előtt, és az eladó elmondása szerint hasonló árban ár-érték arányban ez a legjobb készülék - holott a sokkal olcsóbb, náluk is megtalálható Elite H-70-nek határozottan jobb a hangminősége, hivatkozhatok arra, hogy megtévesztett?
Még egyszer megjegyezném, nem egyedül voltam ott, hallották mások is, hogy ezt mondta, és én csak az ő ajánlására támaszkodva vásároltam meg a készüléket.
Azt gondolom, azt is mondhatta volna, hogy nem tudja, és akkor maximum utána nézek, hogy mit írnak a Kraken X Lite-ról, vagy megvettem volna, és akkor lesz amilyen lesz.
Ha ez megtörténik békéltető testület elé szeretném vinni a dolgot. Valaki volt hasonló helyzetben? Sikerrel járt?
Csak egy tanács. Egyszer kell csak rászánnod a pénzt egy jobb fejhallgatóra, és kis túlzással örökre megleszel. Én 6 éve vásároltam az Audio-Technica M50x-emet és nem cserélnél le semmi másra (ebben az ársávban). Persze a vezetéket azóta már cseréltem (mivel megtört), illetve a fülpárnából is már vettem újat, de ezek filléres dolgok, és mivel eleve cserélhetőre terveszték, a jövőben sem jelentenek majd gondot.
És legközelebb rendelj online, ott indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, legfeljebb a postaköltséget bukod.
"ott indoklás nélkül elállhatsz "
Kivéve higiéniai kötődésű termékek esetén. A fej- és fülhallgatókat sok shop odasorolja (teljesen jogosan).
Azt írtad hogy nem a készülék a hibás szóval ezt ők is megállapítják úgyhogy ez sajnos bukta
Azt viszont nem értem hogy mit akarsz a két másik vásárlóval,hogy tanuskodjanak vagy mi,hogy keresik meg őket szerinted? Plussz mennének hogy igazolják a te igazadat?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!