Edigitál, online vásárlás esetén, miért küld hibás terméket?
Miért árulna hibás termèket? Nem csak az edigitálnál de bárhol járhatsz így. Erre van a garancia. Ha 3 napon belül van a hiba és ugye bejelented akkor csere, utána javítás.
Ha tegnap bejelentetted akkor idő míg elintéződik. Nem is értem már tegnap vártad a futárt? Nem megy semmi ilyen gyorsan.
"Ma (2022.03.25.) ki is szállították"
"be jelentettem. De futárt nem küldtek."
Hú ember... szerinted megállt a futár az utca sarkán és várja hátha bejelentes és azonnal vissza tud érte menni?
Majd feldolgozzák a bejelentésedet és intézik a futárt. Talán szerdán menni is fog, de inkább csütörtök vagy péntek.
"Mi ilyenkor a teendő?"
Írd fel a gyakorikerdesek.hu-ra a bánatodat!
"Azért bosszantó, mert idáig semmi gond nem volt az Edigital-lal."
EZ mondjuk igaz, milliós tételeket vertem el nélük régebben, de vacakok lettek nagyon ahogy kinőtték magukat. Már megvan a profigjuk úgy is ha nem nyalják ki a vásárlók valagát.
"Most meg hibás terméket árulnak."
Azt mindenhol is kaphatsz. A nagy számok törvénye alapján bárhol, bármikor kaphatsz hibás terméket. Egy esetből nem kell messzemenő következtetéseket levonni.
"Most viszont csalódtam, az Edigitalban."
Nem ők gyártják. Csak veszik máshonnan, dobozban.
Máshol sem próbálják ki az online rendeléseket mielőtt elküldik.
Ezzel kissé magadat helyezted a csapdába, hogy reklamáltál. Ugyanis ezzel ugrott a 14 napos elállás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!