Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Edigitál, online vásárlás...

Edigitál, online vásárlás esetén, miért küld hibás terméket?

Figyelt kérdés
Többször, vagyis több alkalommal is vásároltam az Edigitalnál. Ez idáig semmi problémám nem volt. Vásároltam személyesen az Edigital üzleteiben is, és online az edigital.hu oldalon is. Ez idáig minden, kifogástalanul ment és a termékek is jók voltak. De a leg utóbbi online vásárlásnál porul jártam! Ugyanis vettem egy darab Trevi RR501 Retro kazettás rádió USB/MP3/Bluetooth, piros ( [link] készüléket. Mivel az én ilyen magnókon nőttem fel gyerek koromban. De ma már ugye kiment a divatból. Mégis most kapva kaptam az alkalmon és mikor meg láttam hogy árulnak még ilyen retró kazettás magnót akkor kapva kaptam az alkalmon és megrendeltem! Ma (2022.03.25.) ki is szállították. A csomagolás sértetlen volt. Igy nem gondoltam volna semmi rossza. De aztán amikor kazettát raktam a magnóba, akkor a kazettás dek része megse nyikkant. Egyszerűen a magnóban lévő "orso" nem forgattja akazettát. Sőt el sem indul. Se kazettával, se kazetta nélkül. És mivel ilyen magnókon nőttem fel, egyből láttam hogy hibás a magnó. A rádió része müködik. Tehát áramot kap. Igy be jelentettem. De futárt nem küldtek. Mi ilyenkor a teendő? Azért bosszantó, mert idáig semmi gond nem volt az Edigital-lal. Most meg hibás terméket árulnak.

2022. márc. 25. 11:50
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
68%

Miért árulna hibás termèket? Nem csak az edigitálnál de bárhol járhatsz így. Erre van a garancia. Ha 3 napon belül van a hiba és ugye bejelented akkor csere, utána javítás.

Ha tegnap bejelentetted akkor idő míg elintéződik. Nem is értem már tegnap vártad a futárt? Nem megy semmi ilyen gyorsan.

2022. márc. 25. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
38%
Az edigital pocsék, mióta új tulaja van. Mi 2 éve rendeltünk tőle dolgokat, visszaigazolták, de a cuccot nem küldték, a reklamációra nem válaszoltak, telefont nem vették fel. Még jó, hogy nem előre utaltam.
2022. márc. 25. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
Olvastam olyan panaszát, akinek törött képernyőjű tv-t küldött az edigital. Nem cserélték ki neki, nem is válaszoltak a panaszára.
2022. márc. 25. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 grafno ***** válasza:
59%
E logika szerint most pont nem próbálta ki az edigital egyik dolgozója az általad vásárolt terméket, amikor a telefonoktol kezdve a mosógépekig mindent kipróbálnak eladás előtt. Aha.. küld vissza és kapsz egy újat.
2022. márc. 25. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
71%

"Ma (2022.03.25.) ki is szállították"

"be jelentettem. De futárt nem küldtek."

Hú ember... szerinted megállt a futár az utca sarkán és várja hátha bejelentes és azonnal vissza tud érte menni?

Majd feldolgozzák a bejelentésedet és intézik a futárt. Talán szerdán menni is fog, de inkább csütörtök vagy péntek.


"Mi ilyenkor a teendő?"

Írd fel a gyakorikerdesek.hu-ra a bánatodat!


"Azért bosszantó, mert idáig semmi gond nem volt az Edigital-lal."

EZ mondjuk igaz, milliós tételeket vertem el nélük régebben, de vacakok lettek nagyon ahogy kinőtték magukat. Már megvan a profigjuk úgy is ha nem nyalják ki a vásárlók valagát.


"Most meg hibás terméket árulnak."

Azt mindenhol is kaphatsz. A nagy számok törvénye alapján bárhol, bármikor kaphatsz hibás terméket. Egy esetből nem kell messzemenő következtetéseket levonni.

2022. márc. 25. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Kedves 5-ö9s válasz író: Mi az hogy: A nagy számok törvénye alapján bárhol, bármikor kaphatsz hibás terméket. Egy esetből nem kell messzemenő következtetéseket levonni." - ? Az Edigital-al sajnos először jártam porúl. De annó még a 1996-ban jártam úgy egy Walkmen (hordozható kazettás dek) hogy a boltban már törzs vedégént fogattak. Mert az eredtei Walkmen is hibás volt, de cserét kértem és a csere is hibás volt. Sőt a cserének a cseréje is hibás készülék volt. Ha jól emlkszem vagy 9 napig jártam az adott üzletbe vissza, folyamatosan minden nap. Mert mindig hibás Walkmen-t kaptam. Végül kávéval meg teával kináltak. Ez annó még 1996-ban történt. - De az Edigitalnál először 2011 júniusában vásároltam, és azóta töbször is az elmút 11 évben semmi gond nem volt. Most viszont csalódtam, az Edigitalban.
2022. márc. 25. 14:47
 7/14 anonim ***** válasza:

"Most viszont csalódtam, az Edigitalban."

Nem ők gyártják. Csak veszik máshonnan, dobozban.

Máshol sem próbálják ki az online rendeléseket mielőtt elküldik.

Ezzel kissé magadat helyezted a csapdába, hogy reklamáltál. Ugyanis ezzel ugrott a 14 napos elállás.

2022. márc. 25. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Na ebben tévedsz! Mert a 14 napos elállási jog akkor is érvényesíthető ha hibás terméket kap az ügyfél / vásárló. Áltam már el a szerződéstől Telekom esetén is. Igen. A Magyar Telekomnál is volt egy esetem, amikor hibás USB stick / modemet küldtek ki. És mivel online vásároltam annó a Telekomnál. Ezért igenis el tudtam állni a szerződéstől. Tehát, ha a szerződő fél hibásan teljesít akkor is a vásárló élhet a 14 napos elállási joggal. Hibás teljesítésnek minősül ez esetben a hibás termék. Az Edigitálnál először jártam igy hogy hibás terméket kapok. De az online vásárlásaimbó ez már a negyedik alkalom. Mint írtam előzőlek a Telekomtól online vásárolt, de aztán hibás terméket ki küldve részemre. És a Telekomnál is el tudtam állni a szeződéstől és a vásárlástól is. És a Telekom vissza is fizette a vétel árat. Még a 2 éves hűség nyilatkozatot is törölte a Telekom. Szóval hibás termék esetén is, él a 14 napos elálási jog. Ezt sajnos sokan rosszul tudták. Tehát ha valaki hibás terméket kap egy online vásárlás esetén akkor is élhet a 14 napos elálási joggal.
2022. márc. 25. 15:34
 9/14 A kérdező kommentje:
Ráadásul ha személyesen az üzletben veszem, ott az üzletben kérhetem a készülék ki próbálását. Amíg egy online vásárlás esetén, nem hogy nem kérhetem a készülék helyszíni ki próbálását, de magát a terméket sem láthatja a vásárló. És ezért van a 14 napos el állási jog. A hibás termékre is úgy szintén él. Mivel ha személyesen mégy el az üzletbe, és látod hogy hibás az általad meg vásárolni kivánt eszköz. Akkor a hibás terméket még személyesen az üzletben sem vagy köteles meg venni. Úgyan ez online esetén is.
2022. márc. 25. 15:43
 10/14 anonim ***** válasza:
De mi is a kérdés, mire vagy kíváncsi?
2022. márc. 25. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!