Nem vállalják a garanciális javítást, mit lehet ilyenkor tenni? Részletesebben lent.
Sziasztok.
Szóval az van, hogy hónapokkal ezelőtt leadtam egy okosórát az egyik távközlési szolgáltatónál (még garanciális), mert nem érzékelte a belehelyezett kártyát, egyébként semmi baja nem volt. A helyszínen ezt kivették, áthelyezték egy másik készülékbe, abban működött. Erről egy átvételi nyilatkozat is készült ugye, az ügyintéző, illetve az én aláírásommal.
Két hónapja, lassan három, hogy nem láttam az órámat, de a törlesztőjét plusz havi díjat fizetem.
Valamint időközben (leadás után 1 hónappal) leküldték a szervizből, hogy hozzájuk sérülten érkezett, így ők nem javítják meg. Majd újabb egy hónap elteltével bementem, közölték, hogy ja hát azóta az óra itt áll, nem csináltak vele semmit.
Most kaptam egy levelet már, hogy az átvételi elismervénykor az ügyintéző, mivel nem rendelkezik szervizi képesítéssel, lehet nem látott egy hibát, amit a szerviz viszont igen, és aminek javítását nem vállalja garanciális alapon (ezt alá is irtam, ugye az átvételi elismervenyben benne van, hogy a szerviz az általa észrevett, az ügyintéző által nem látott hibának a javitását visszautasíthatja). De hát ott a jelentés, hogy az óranak nem volt semmi más baja, mikor leadtam azon kívül, hogy nem érzékelte a kártyát. Valamint az is állt ebben a levélben, hogy a logisztikai központba már sérülten érkezett, de mivel buborékfóliában szállítják, így a szállítás során nem történhetett vele semmi. De hát könyörgöm, nem volt sérült az óra mikor leadtam, én már hónapok óta nem láttam, nem is értem mi baja lehet!!
Tudnátok segíteni, hogy ilyenkor kihez érdemes fordulni, vagy mit tudok tenni ilyenkor?
Fizetem a semmit, mert még mikor bementem 1 hónap után, hogy elvileg kész az óra, akkor sem adták ide (nem tudom, miért, azóta csak várok).
Szívem szerint már kifizetném inkább a javítást, nem érdekel, csak az frusztrál inkább, hogy hát nem is az én hibámból történt. Az ugyfelszolgalaton lehet, hogy lelokhettek? Vagy szállítás során sérült volna meg? Én inkább utóbbira gyanakszom, már el sem tudom képzelni, mi lehet a baja, gyanús nekem ez az egész és félek, mi történhetett vele.
Pontosan milyen sérülés van rajta, ami miatt nem javítják? Itt ugye hibáról beszélünk, nem külső sérülésről. Ha a papíron amin leadtad az van, hogy sim baja van, de egyéb sérülés nem látható rajta külsőleg, akkor az úgy van és kész, azt nem lehet kimagyarázni. Ha valamilyen belső szerkezeti hibája van, azt nyilván nem láthatja egy ügyintéző.
De az egészet úgy ahogy van nem értem és bocsáss meg, de téged sem értelek. Bevittél javíttatni valamit, arról kiderül, hogy garanciálisan nem javítják ezért-azért, akkor fel kell ajánlani, hogy garancián kívül megjavítják X Ft-ért és vállalod-e. Szóval nem értem a tétlenséget. Te tudod igazolni, hogy sértetlen volt az óra, ők meg nem tudják az ellenkezőjét. Én azzal kezdeném, hogy kérném a jegyzőkönyvet arról, hogy időrendben mik történtek az órával, mikor hol volt, mit állapított meg a szervíz, stb. Aztán email-ben vagy írásos formában panaszt írnék, panasz tárggyal, hogy mi történt és nem fogadod el, tekintsenek el 2 havi törlesztőrészlettől, az órát meg látni szeretnéd. Feljelentheted őket felügyeleti szervnél is, de azzal az a baj, hogy előbb panaszt kell benyújtani a szolgáltatóhoz írásban és megvárni rá a választ. Aztán lehet Békéltető testülethez fordulni vagy bíróságra.
Van ez így.
Legközelebb lefotózod a leadáskori állapotát.
Faterom is járt így mint te, csak azzal az eltéréssel a sztoriban, hogy ő lefotózta. És amikor jött a duma hogy a repedt kijelző nem garis, akkor elő a fotó, és ott nem volt repedt. Konkrétan a szerviz pulton készült.
Így kénytelenek voltak lenyelni, hogy ez nem jött be.
Érdekes dolgok történhetnek, ahol emberek dolgoznak.
Egyszer a barátnőm meglepett egy vadi új mobillal. Ami marhára nem tetszett. Annyira, hogy másnap visszabitte, de nem adták vissza az árát.
Épp volt egy régi telefon beszámításos akció, abba beadta. A srác rutinosan a pult alá nyúlt, és a táskában volt vagy 25-30 úcska teló, és rögtön ki is cserélte. Szóval ezzel azt akarom mondani, hogy ez nálad is megeshetett, valamelyik szervizes haverjának kellett egy kijelző, nem gond, majd ráírjuk az ügyfélre.
#1 nem tudom mi a baja (mármint a kártya nem olvasásán kívül), erről nem hajlandóak nyilatkozni. Mint említettem, mikor 1 hónapra rá küldtek egy SMS-t, hogy kész a készülék és átvehető, bementem, és akkor sem adták ide, csak közölték, hogy a szerviz nem hajlandó megjavítani valami hiba miatt (?).
Erre fel panaszt tettem, hogy az óra hibátlan állapotban lett leadva, vizsgaljak ki, ki hibázott akkor. Erre érkezett válaszul újabb egy hónap elteltével a levél, amiben leírták, hogy sérülten érkezett a logisztikai központba, de buborékfólia miatt nem lehet a szállítás hibája stb., ezt a kérdésnél bővebben kifejtettem.
Oh, ha tudnád hányszor voltam bent az ugyfelszolgalaton, már ránézésre tudják, hogy én vagyok az "órás" ...
Ugyanez az én véleményem is a buborekfoliarol, de ebben a levélben mintha rám szeretnék kenni úgy érzem, és be szeretnék mesélni, hogy mivel nem a logisztikai központban hibáztak, oda már sérülten érkezett, a szállítás alatt pedig idézem "biztosíthatom, hogy nem történt baja, mert buborékfóliában és műanyagdobozban szállítottuk".
Szóval holnap mindenképp bemegyek újra, ezért is kértem a segítséget, hogy mit is mondhatnék már, hogyan állhatnék eléjük, de akkor úgy veszem ki a hozzászólásaitokból, hogy ne "hagyjam magam" szerintetek sem.
De már esküszöm vicc, hogy hetente be kell mennem hozzájuk egy olyan dolog miatt, amiről nagy valószínűséggel nem is én tehetek...
Igen, sajnos nekem is ez a sejtésem, amit te írsz, hogy itt nagyon is sántít valami.
Holnap mindenképp bemegyek, és nem igazán szeretném elvallalni a saját költséges javittatast, nem is az összeg miatt, hanem mert nem az en hibám, hogy az óranak valami baja lett. Szóval kerdore vonom majd őket megint, hogy ilyenkor mi a teendő, mit tehetek még ez ügyben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!