Mit lehet tenni, ha a garanciális szerviz nem válaszol sem a telefonra, sem a e-mailre?
Tehát, egy HyperX Cloud II fejhallgatóról lenne szó. Én az Emagon rendeltem, de nem ő a forgalmazó. De már a forgalmazó nincs jelen. Ráírtam a számlán lévő forgalmazóra egy e-mail-ben, de nem válaszoltak. Felhívtam őket telefonon, többször is, de nem vették fel.
Mit lehet tenni ilyen esetben?
veszel másik fülest és elmész a fogyasztóvédelemhez.
azért kell a másik füles, hogy abban a fél-1 évben is legyen fülesed amíg az ügy zajlik.
Gondolom azt, amit nálam, hogy:
"Kedves Ügyfelünk!
Nyilvántartásunk szerint Ön nem az eMAG-tól, hanem a rendelés visszaigazoló emailben is feltüntetett marketplace partnerünktől rendelt weboldalunkon keresztül, így a leírtakkal kapcsolatosan velük tud egyeztetni"
És valóban, az árucikk négyzetében négyzetben ott volt, hogy Forgalmazza: Importgsm. A hol a többi négyzetben az volt, hogy kiszállítás 4 napon belül. A kutya nem figyelt rá...
A mikor tanulják meg-re idézném Szőllősi Csáth Gergelyt, ki, mikor elmesélte, hogy a kigyulladt étolajra vizet öntött, és a nézőtér hujjogott, azt mondta: akkor szóltál volna, b*meg! :D
Honnan a fenéből lehetett volna ezt előre tudni? EMAGtól vagy tízszer vásároltam, probléma nélkül. Vagy nyolc éve járok ide, itt sem írta senki előtte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!