Egy garanciális javítás mindig ennyire körülményes vagy csak engem akarnak szívatni?
Vettem múlt hónap végén egy LG tévét.
Sajnos menet közben, csendes környezetben lett észrevéve, hogy a tévé hibás.
Zúg a tv, a hátuljából annyira erősen, hogy 30-as hangerőn kell ahhoz hallgatnom, hogy ne vegyem észre.
A tévét a szerviz el is vitte, hogy megtudják vizsgálni szerviz környezetben, valóban ők is hallották a teszt során a zúgást, kicseréltek benne dolgokat, alaplap, tápegység, de semmi sem változott.
Természetesen szakvéleményt nem fogadtam el arról, hogy ez a ilyen és nem tudnak vele mit kezdeni. Erre a szervizes fószer azt mondta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a LG-vel, és náluk reklamáljak a továbbiakban, mert ők nem tudnak vele mit kezdeni.
Nos ez megtörtént, miután a tévémet visszakaptam, hívtam is őket, hogy mit cseréltek benne, mit mondtak a szervizben...stb
Az ügyintéző aki felvette, elmondta, hogy mindenképp lesz valami megoldás (hogy mi az nem fejtette ki), de hogy nincs olyan, hogy a hibás készülék nem lesz javítva, vagy valami megoldás találva.
Újra kiadta a szerviznek a munkalapot, ugyanannak, akik már egyszer elvitték és nem értek el semmi eredményt a javítással.
Ez pénteken történt délután 16 óra időtájban, azt mondták 24 órájuk van a szerviznek felvenni velem a kapcsolatot, de ez mostanáig sem történt meg, nem hívtak, nem vitték el a tévét, nem történt semmi.
Ráadásul az LG chat-en az oldalukon olyan nyegle, flegma egy mondatos válaszokat írnak, hogy ez már kezdi nálam kiverni a biztosítékot.
Minek dobja vissza a szerviz a készüléket, ha nem tudták megjavítani?
Miért nem lehet egyenes úton akkor a szervíznek felhívni a fő kirendeltséget, vagy nem tudom kiket, hogy "na srácok ez van, nem tudjuk megcsinálni, mi legyen?"
Miért kell kiadni nekik újra, megint végigjátszva ezt a bohóckodást, hogy a szervíz ül rajta majd megint 1 hétig...stb?
Aztán majd biztosan jön még a kálvária a webshoppal, elvileg hivatalos forgalmazók, mivel az LG oldalán kiadja, hogy ott is meglehet venni a készülékeiket, hogy nem akarják majd elfogadni a csereutalványt, amit a gyártó kiállít (Alza.hu-ról vettem)
Kifogok vajon ebből jönni pozitívan, vagy engedjem el?
Kezdek belefáradni.
Jeleztem nekik telefonon, azt mondják ők sem értik, hogy miért nem jelentkezett a szerviz 24 órán belül, elnézést kértek, de nem tudnak mit tenni, mert hétvégén az itteni szerviz nincs nyitva, csak hétfőn.
Azt mondták telefonáljak újból, ha hétfőn délelőtt sem jelentkeznek.
Elismerték, hogy ők is tapasztalták a jelenséget. Addig fogom őket zaklatni, amíg vagy nem javítják meg vagy nem adnak egy cserére jogosító utalványt, amit le tudok vásárolni másik tévére.
El is magyarázták nekem, honnan jön a hang, mi zúg benne, de ők sem értik miért van ez, az alkatrészek cseréje után.
Visszadugtam a szervizes előtt, levettem a hangerőt kicsire, ugyanaz a hang.
Eladni? Nem azért vettem egy 200 ezres tévét, hogy használtan, hibásan túl adjak rajta jóval áron alul, főleg úgy hogy garanciás.
Más lenne, ha a TV több éves lenne, akkor már az első javítás után azt mondtam volna, ha drága bele az alkatrész, hosszú a folyamat,stb, nem biztos, hogy jó lesz, akkor nyilván veszek másikat.
Az biztos, hogy ezek után kétszer is meggondolom, hogy veszek-e bármilyen LG terméket.
Van egy másik LG tévé is itthon, abban például egy fekete folt van a képernyőn, gondolom valami pixelhiba, vagy led...nem vagyok annyira műszaki zseni, de már inkább el sem viszem javíttatni, szerencsére annyira a tv alsó sarkában van, hogy aki nézi, őt nem zavarja, így nem igényli hogy javítva legyen.
A Philips szervizzel például a családunknak abszolút pozitív a tapasztalata.
Volt egy tv amin egy év után megjelent valami folt szerűség, másnap jöttek érte futárral, már azon a héten itt volt a tv megjavítva, nem rugóztak rajta hetekig.
3 alkalom után ha nem tudják javítani, visszakéred az árát, ezt nem kell túlbonyolítani. Van ilyen hogy elromlik valami. Ha nem így lenne, a garanciára nem lenne szükség.
Szápen számolgatod hányszor javítgatták, ha a számláló a 3-ason áll és még mindig alkalmatlan a rendeltetésszerű használatra, akkor te jössz.
November óta eltelt két hónap, ha van időd, írd meg légy szíves mi lett a történet vége?
Bízom benne, hogy egy új TV.
Szia!
Azóta megoldódott a probléma? Kaptál új TV-t?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!