Vodafone adategyeztetés? Van további tennivalóm?
Megcsináltam ma online az adategyeztetést. "Sikerült!" felirat jelent meg, de további sms-t vagy e-mailt nem kaptam.
Van még bármi más teendőm ezzel, vagy le van tudva és élni fog a kártyám július után is?
Korábban nekem is volt hasonló gyerekbetegség a Telenornál.
Bosszankodva elkezdtem ismét, de akkor meg kiírta, hogy már kész, ha jól rémlik.
Következő évben már jött normálisan a visszajelzés is.
Én írtam a #2 választ, annyit még hozzátennék, hogy nekem a végén csak úgy elszállt a kattintás a semmibe.
Annyit se írt, hogy kész, vagy rohadj le, vagy bármi, ezért is bosszantott fel.
Igen, ezt "hiányolom" hogy se sms, se semmi, hogy "jó, kész vagy, ne parázz, hogy az évforduló után lekapcsolunk".
Csak egy sablon szöveg, hogy így meg úgy egyeztetnek a megadott adatok hitelességéről a BM-mel....
Az elsőnél mindenki parázik.
A következőnél már nem lesz gond. Addigra tudni fogod, ha valami nem jó, úgyis tovább zaklatnak vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!