Hogy lehet ténylegesen megszüntetni egy Telenor előfizetést?
Telenor előfizetésem van egy ideje (lakossági). A hűségidő már 1 éve lejárt és meg akarom szüntetni az előfizetésemet.
Ezért bő 1 hónapja be is mentem egy üzletbe, ahol közöltem a szándékomat. Ott azt a választ kaptam, hogy az aktuális ciklus még végig fog menni, azt mindenképp ki kell fizetnem, de utána megszüntetik.
Nos, a számla meg is jött az "utolsó" számlázási időszakról, de az a gyanúm, hogy ez nem az utolsó fizetendő időszakom, ugyanis a SIM-kártya még mindig él, noha már 1 hete letelt az utolsó ciklus. Ilyenkor mi van? Most tényleg ennyire le akarják rólam szedni a pénzt? Mit csináljak, hova menjek, milyen formában jelentsem be nekik a szándékomat, hogy végre meg legyen szüntetve ez az előfizetés? Vagy forduljak valami felügyeleti szervhez? Ez esetben mivel tudnám bizonyítani, hogy én egyszer már szóltam a Telenornak, hogy szüntessék meg?
#1 A telefonos ügyfélszolgálatot kihagynám, jót még nem hallottam róla.
#2 Nem kaptam semmi papírt (itt rontottam el). Azóta megtudtam, hogy üzletben egy felmondó nyilatkozatot kell kitölteni.
Egyébként pedig ezt olvasom az ÁSZF-ben:
"Az Előfizető a határozatlan idejű (tehát gondolom, a hűségidő lejárta utáni) Előfizetői Szerződést bármikor, indoklás nélkül azonnali hatállyal felmondhatja."
Tehát akkor miért is kell megvárnom a ciklus végét?
#6 Haha, most ezt mondják. Aztán várd ki a végét! :D
De amúgy én szurkolok neked. :)
Az előfizús kártya nem szűnik meg,feltöltő kártyásra átrakják.
Nem?!
(2014be mondtam le előfizut,smsbe jött értesités hogy tarifát váltottam...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!