Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a teendő, ha a szolgáltató...

Mi a teendő, ha a szolgáltató nem tudja ugyanarra vagy azonos feltételekkel rendelkező készülékre kicserélni a mobilom?

Figyelt kérdés
Elromlott a mobilom kb,10 hónap használat után,a hivatalos szervíz nem tudja megjavítani,ezért cserét ajánlottak.Ok.Sajnos(vagy nem) ugyanolyan telefont már nem tudnak biztosítani és abban az árkategóriában sem,azonos tulajdonságokkal.A fogyasztóra nézve nincs aránytalan többletköltség....stb.?

2016. jún. 16. 23:17
 1/1 anonim ***** válasza:
Kérd vissza a pénzed, jogod van hozzá.
2016. jún. 16. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!