Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet tenni ebben az esetben?

Mit lehet tenni ebben az esetben?

Figyelt kérdés

Május 6.-án rendeltem egy okostelefont.

A leírás szerint a DHL hozná Karlsruhe-ból és 19.-re lenne itt.

Viszont a nyomon követési szám alapján még Magyarországon sincs.

De egy szimpla 12 jegyű követési számot kaptam.

Linkelek egy képet is.

Írtam az eladónak, hogy csináljon valamit...mert a szállításért is fizettünk plusz 5 ezret...

Kérem, aki tud segítsen...tanácsot szeretnék kérni.


[link]



2016. máj. 18. 15:39
 1/2 anonim ***** válasza:
Hívd fel a DHL-t és elsősorban érdeklődj ott
2016. máj. 19. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Jaj bocsi,előző vagyok megnéztem a számot,egy másik oldalon! ajánlom figyelmedbe! Szállítás alatt van még a terméked!

[link]

itt meg nézheted

+ a nyomkövetési oldal: [link]

2016. máj. 19. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!