Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ilyen esetben mit lehet tenni?

Ilyen esetben mit lehet tenni?

Figyelt kérdés

Talán nem ebbe a kategóriába tartozik de úgy érzem itt vannak hozzám hasonló arcok..

Rendeltem az "emobi" tól egy xperia minihez való szilikontokot, azonban más fajta mobilhoz küldtek...holott a számlán még az álltalam választott termék olvasható. Felhívtam őket elmondtam a problémám, Válasz: Semmi gond küldjek egy emailt a nevemmel meg a címemmel és elküldik(még a papírokat is lefényképeztem és csatoltam) ez volt feb. 15 én azóta semmi se válasz email sem postai csomag...a pénzt meg már kifizettem. Most hívom őket már fel sem veszik..


2014. febr. 28. 11:41
 1/3 Tengor ***** válasza:
Légy kitartó és hívd őket újra!
2014. febr. 28. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Nem veszi fel továbbra sem, az szúrja mondjuk a szemem h mobilszám..ha van üzletük mértnincs vezetékes?
2014. febr. 28. 12:33
 3/3 anonim ***** válasza:

problemad megertem, vezetekes minek?

nekunk sem volt a cegunkben.

probald mas mobiljarol oket!

2014. febr. 28. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!