Mit lehet tenni a Telekommal ilyen esetben?
Figyelt kérdés
Kb. 1 hónapja vittem vissza garanciás szervizbe a telefonomat. A kiadási határidő pont egy hete telt le. Bementem, azt mondták hogy nem az ő hibájuk, a szerviz nem küldte vissza, járjak utána. Milyen lehetőségeim vannak ilyenkor?2015. júl. 27. 20:23
1/1 Neuhauser László válasza:
Kötelesek utána járni és mivel nem teljesítették a leírtakat ezért vagy bontod a szerződést és pereskedsz, vagy fogyasztóvédelemhez fordulsz, vagy asztalt borítasz és kiállsz a magad igazáért a témobilnál
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!