Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Huawei P8 Lite akkumulátor...

Huawei P8 Lite akkumulátor probléma?

Figyelt kérdés

Tegnapelőtti nap semmi probléma nem volt. Napi 3x20 perc játék, egy óra zenehallgatás. Merült amennyit merült.

Tegnapelőtti estéről-tegnap reggelre (8 óra alvás) kb. 6%-ot merült. Eddig általában egyet merült, max. kettőt.

Tegnap reggel, 20 perc játék, ami eddig 3% merüléssel járt, merült 7%-ot. Óra zenehallgatás, merült 15%-ot...este játszottam fél órát, merült 18%-ot...


Szóval, egyik napról a másikra, kb. 20x jobban merül...és félek, fokozódni fog.


Tescoban vettem. Még van rá garancia.

P8 Lite. Nincs hátlapja, meg semmi. Ha az ember bele akar kukkantani, szervízbe kell vinni, hogy ott speciális eszközökkel szedjék szét.


Érdeklődöm, hogy véleményetek szerint lehet ezzel kezdeni valamit? Szervízbe vigyem, a tescoba (cserére) vagy ez van, beszoptam? (a tescoban foglalkoznának azzal, hogy lehet fokozódik a probléma és 1 hónap múlva már 100-ról 10-re csökken egy 5 perces telefonbeszélgetés miatt? elég szomorú lenne, ha 80 ezer forintos telefon egy évet nem bírt ki épkézláb...)



2016. ápr. 19. 15:31
1 2 3 4
 1/36 axonbite ***** válasza:
szerintem gariztasd amíg van jótállás.
2016. ápr. 19. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/36 A kérdező kommentje:

Levittem tecsóba.

Szervíz. min. 3 hét.

Vevőszolgálatnál azt mondta a hölgy, volt már másnak is ilyen problémája. A szervíz azt fogja mondani, minden rendben van (Y)

Esélytelen, hogy cseréljék a készüléket.


de!

Mondta, hogy a szervízben van egy masinájuk, amire majd rádugják, azt nézik, mennyire merül. Az alapján, nyilván azt fogják mondani, nincs rendben, mert 20x jobban merül, mint kéne.

Valamint amit a szervíznek küld a tecsó, írta a hölgy mi a problem, és mondtam neki, hogy azt is írja már oda, hogy ez egyik napról a másikra jelentkezett.

2016. ápr. 20. 12:44
 3/36 Budwa ***** válasza:
Nem lehet, hogy több programot tettél fel? Ahogy egyre többet használod a telefont, úgy fog jobban és jobban merülni a telefon, mivel egyszerre több program fut a háttérben. Gondolom több játékkal játszol egyszerre nem? Akkor az egyes játékok futnak a háttérben és értesítéseket küldenek neked. Ezek természetesen memóriát és processzort használnak, ergo akku üzemideje is csökken. Nem hinném, hogy bármi baja is lenne annak a telefonnak. Próbáld meg használni az 'ADVANCED TASK MANAGER' alkalmazást. Ki tudsz tenni egy widget-et, hogy le tudja állítani az alkalmazásokat ami a háttérben fut, sőt a widget ikonjához ki lehet iratni, mennyi szabad memória van. Ott láthatod mindig, hogy fogy-e vagy szabadul fel memória. (logikusan ha fogy a memória --> több alkalmazás fut --> több energia kell --> jobban merül az akku).
2016. ápr. 20. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/36 A kérdező kommentje:

Volt rajta egy tucat program.

Két játékkal játszottam napi 3x. Nem egyszerre. A P8 Lite négyzet gombja azt csinálja, hogy mutat minden alkalmazást ami fut, téglalapban és ott felfele pöccintéssel vagy bezárod, vagy rátappingolsz és előjön az az alkalmazás. Sosem futott rajta semmi alkalmazás, amikor nem kellett, valamint ha végeztem, kilépni is úgy léptem ki, hogy négyzet -> felfele pöcc, szóval bezártam.

Valamint lehet olyan widgetet csinálni (ami a beállításokban valamin belül van, gyári cucc), ami mutat _MINDEN_ futó dolgot a telefonon, mint windowsban a feladatkezelő (rendszer üresjárási folyamata, svchost, lsass, services -> huawein mindig fut vagy 8 dolog, képernyőtől kezdve a billentyűzetig, netes dolgok, facebook, messenger, meg egyéb angol nyelvű "valamik", melyek a telefon működéséhez kellenek és azokat vagy nem lehet bezárni, vagy bezárás után 2 másodperccel újra előjön)


S írtam. Egyik napról a másikra történt mindez, úgy, hogy az ég világon semmit újat nem csináltam, csak azt, amit az elmúlt 250 napban.


Ezek után mit hinnél? Nincs semmi baja a telefonnak? Teljesen normális az, hogy 04.16-án bírt átlagos felhasználás mellett 30 órát, 04.17-én pedig szintén átlagos felhasználás mellett 2 órát? Nincs semmi baja? Ez normális?

2016. ápr. 20. 18:29
 5/36 Budwa ***** válasza:

meg kellett volna nézni az akkuhasználatot. Egyik napról a másikra nem mennek szét a telefonok így. kicsit fura, de lehet attól még gond van vele, talán kapsz egy újat és akkor megnézed. lehet, hogy gyári hibás, de attól még jónak kéne lennie. meglátjuk.

Olyan widget nincs szerintem, mert az nagyon hosszú lenne kiírni és értelme sincs sok, maradék memória kijelzés az van. próbáltad újra indítani a dolgokat?

2016. ápr. 22. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/36 A kérdező kommentje:

Való igaz.

Meg kellett volna nézni akkuhasználatot, mégis mi eszi ennyire. Sanszos, hogy párhuzamosan minden, mivel 2 különböző játékról, zenelejátszó programról, és 0 program, csak önmagában a telefon "ette" ennyire az akksit. (mindez _SOHA_ nem futott egyszerre)

Én sem hallottam még soha semmi ilyenről, hogy _EGYIK NAPRÓL A MÁSIKRA_ történt volna ez, bármi beavatkozás nélkül.

Tecsóban a hölgy azt mondta, esélytelen, hogy új készüléket kapjak.

Valószínűleg ez valami gyári hiba, ami 10 hónap után jött elő...esetleg, valami csoda mivoltán kapnék új készüléket, esélytelen lenne utánanézni eme problémának (mivel 10 hónap után jött elő, egyik napról a másikra...)


De igen, van olyan "widget" (lehet csinálni. mint mondtam, beállítások -> valami -> valamin belül van ez. p8 lite rendelkezik olyannal widgettel, hogy "beállítások", amire ha rámegy az ember, kidob még két tucat opciót, hogy egész pontosan mégis miféle beállításról szeretnél widgetet csinálni. linkeljek manualt? vagy mi? szerinted kitalálok ilyen hazugságot, hogy...? fejezd már be, kérlek...én nem tudom. de hallod...megjön telefon, csinálok neked képernyőképet róla, csak ne felejts el idenézni 05.11. után...)


Mindennek az elején olyan gyári állapot visszaállítással kezdtem, ami nullázza az egész telefont, mintha most jött volna le a gyár futószalagjáról.

Aztán 5 perc múlva kiderült, hogy fenn áll még a probléma, mivel 5 perc után merült 2%-ot...

2016. ápr. 22. 15:56
 7/36 Budwa ***** válasza:
juj de pipa lettél, mi van veled? nem mondtam, hogy hazudsz, csak én nem láttam és nem is használtam. én úgy tudom nincs olyan, de ha van, igazad van. majd írd meg azért ,hogy mi lett a telefonoddal. A TESCO-s ügyfélszolgálatos, honnan tudja, hogy nem kapsz csere készüléket? különben szerintem jobban jártál volna, ha a garanciában lévő szervízbe személyesen elviszed, bár nem tudom hol laksz, mennyire megoldható ez. jah és tanuld meg, TESCO-ból semmit nem veszünk, ami műszaki cikk... akárkivel beszéltem eddig, mind megszívta a tesco-s műszaki cikkekkel. Én egyszer adtam esélyt nekik, meg is szívtam, de én személyesen vittem el a szervízbe és adtak újat nekem. Különben mindig tv-t settop box volt, rossz volt a távirányító is és a doboz is.
2016. ápr. 24. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/36 A kérdező kommentje:

Pardon.

A tescós ügyfélszolgálatos óta pipa vagyok, mert a micsodám kivan, hogy 80 ezer forintos telefon, 10 hónap után, egyik napról a másikra -szinte- elromlott...


A tecsós ügyfélszolgálatosnak mondtam, hogy "...ha nem tudnak akksit cserélni vagy megoldani a problémát, akkor nem bánnám, ha cserélnék az egész készüléket"

S erre mondta, csak úgy lazán, (szószerint):

"esélytelen, hogy cseréljék!"


Ha nem oldják meg a problémát, visszakapom a telefont és ugyan úgy muzsikál, akkor úgy terveztem, hogy felveszem a kapcsolatot azzal a szervízzel, akiknek a telefont küldte a tecsó.

Viszont erről 0 tudásom és információm van, hogy mi az a "garanciában lévő szervíz".

Szerettem volna személyesen intézni az egészet, úgy, hogy a szervízben dolgozó emberrel beszélek, de mivel ezt a tescoban vettem, ők adták rá a garanciát, fogalmam nincs, hogyan kéne nekikezdeni, hova kéne menni.

Ebben esetleg tudnál segíteni?

2016. ápr. 24. 12:49
 9/36 Budwa ***** válasza:
A garancialevélben meg van adva egy szervíz név és cím. Oda kell elvinned és sokkal jobban jársz ha személyesen viszed, mivel 1 hét alatt kész van, így meg 3 hét.Ha a telefon javíthatatlan, akkor a szervíz kiad egy olyan papírt, hogy javíthatatlan és új telefont kapsz helyette. Ezzel visszamész a TESCOba és kötelessége adni neked egy új telefont... NADE! mivel tesco elég brutál nagy cég ezért mondhatja azt, hogy ő akkor se ad telefont... mert tudja, hogy te úgyse fogsz perre menni vele, mivel neked rohadtul nem éri meg egy 50.000-es telefon miatt. sokkal többe kerül az ügyvéd és miegymás. Azaz mi jön le ebből? ne vegyél telefont, se műszaki cikket TESCO-ban, mellesleg jóval olcsóbban megkaptad volna interneten (jelenleg 53.000 Ft a telefon egy webáruházban!) Remélhetőleg nem így lesz a dolog és nagyon jól ki fogsz jönni ezzel az egésszel. Majd meglátod mi a helyzet ezzel az egésszel.
2016. ápr. 30. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/36 Budwa ***** válasza:
Én egyet tanácsolok, hogy ne add fel, nyugodtan járj utána, meglátod meg fog oldódni a probléma előbb utóbb. mondjuk jó lenne, ha tudném, hogy ez típus hiba, mert én is ilyen telefont szeretnék előbb utóbb. nagyon jó a hardvere és az ára.
2016. ápr. 30. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!