A rootolás megszünteti a garanciát?
[Citation needed]
Én adtam forrást, ami egyértelműen kimondja, hogy nem ugrik a garancia. Te nem adtál. Innentől szerintem egyértelmű.
Ami meg Carla példáját illeti. Azt sem voltál képes értelmezni. Ott az van, hogy a jótállás lejárt, de még van másfél év szavatosság. Csakhogy ebben az esetben már Carlának kell bizonyítani, hogy a termék gyártási hibás.
Továbbá itt is fennáll az a feltétel, hogy a hajszárítót rendeltetésszerűen használta. A szoftver mókolás meg nem rendeltetésszerű használat. És mégegyszer. Nincs külön garancia a hardverre és a szoftverre!!! Hanem egyben van a készülékre, aminek a szoftver is a része, módosítatlan formában.
Milyen forrást adtál? Amit egy hozzád hasonló szerencsétlen összehányt az XDA-n?
Mert az csak egy okoskodás. Ha egy bíróság mondja ezt ki azt lehet hivatalosnak tekinteni. De ez semmi több csak egy hozzád hasonló ha éppen nem te okoskodott. De a bíróságon ezt körberöhögik.
Légyszíves, adj már egy forrást. Ezért imádkozom már egy ideje. Amit én adtam, egyértelműen kimondja, hogy a root és a szoftveres baromkodás, ha nem az okozta a problémát, akkor a garancia még él. Ha a kijelző saját maga miatt meghal, akkor az gyárilag hibás volt, tehát azt mindenképpen ki kell cserélni a 2 éves szavatosság alatt.
Az egész jogszabály azért van, hogy a gyári hibák ellen véd. Ha valamelyik komponens tönkremegy, akkor az gyárilag hibás volt, hacsak nem víz érte, overclockoltad, stb.
"One of the main concerns of Android users is related with its warranty: whether flashing their device will void the phone assurance."
"The consumer does not loose the obligatory 2-year warranty on the device just because the device is flashed."
Tudod mi az a flashelés? Roothoz, custom romhoz kell flashelni.
Ittvan a teljes cikk: [link]
"So, we finally come to the question of rooting, flashing and changing the software. Unless the seller can prove that modifying the software, rooting your device or flashing it with some other OS or firmware was the cause for the defect, you are still covered for defects during those 2 years. A good test to see if it is the software’s fault is to flash it back with stock firmware/OS and see if the problem persists. If it does, it is not a software-caused problem. If it is not possible to revert it stock software any more, it is also not a software-caused defect. There are very few hardware defects that are caused by software — e.g. overriding the speaker volume above the safe level could blow the speaker."
Még példát is hoz, hogy mikor ugrik a garancia. Szerintem elég egyértelmű és ésszerű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!