A rootolás megszünteti a garanciát?
Olvasd el. Tudod mi az az FSFE? A legnagyobb európai fogyasztóvédelmi egyesület ami szoftveres problémákkal foglalkozik. Ha ők megvizsgálták az ügyet, és azt mondták, hogy ez így van, akkor az úgy van, és te szajkózhatod, hogy nem úgy van, az nem változtat semmin. Ha te bizonyítod, hogy nem szoftver okozta a problémát, akkor fedezve vagy a garancia által. Leírtam, hogyan tudod bizonyítani. Az FSFE még egy lépéssel továbbmegy, ő azt is megmondja, hogy ha nem lehet visszaállítani a gyári beállításokat, akkor az sem szoftverokozta hiba, és a garancia továbbra is él. De ha vissza tudod állítani a gyári szoftvert, akkor azzal egyértelműen bizonyítod, hogy hardveres a probléma.
Figyelj te nagyon okos. A kereskedő vagy a gyártó annyit lát, hogy te mókoltál. Innentől kezdve nincs miről beszélni. Ő azt mondja, hogy mókoltál ezért ugrik a garancia és nem javítja. De úgy látszik, hogy te ehhez túl hülye vagy, hogy felfogd.
Utána már te viheted bevizsgáltatni a készüléket, hogy a hibát nem a mókolás okozta. Aztán a bíróság majd eldönti a szakértői vélemények és más bizonyítékok alapján, hogy igazat adnak-e neked.
Nehogy már a kereskedő legyen a hunyó, azért mert te bohóckodtál a készülékkel.
A készülékre a garancia csakis, akkor vonatkozik, hogyha azt rendeltetésszerűen használod. Ott van az angol szövegben is te szerencsétlen. Nos a szoftver bármilyen nem a gyártó által jóváhagyott módosítása nem rendeltetésszerű használatnak minősül és megtagadható a garanciális javítás. Ha ehhez is túl hülye vagy, hogy felfogd, akkor tényleg reménytelen eset vagy.
"Ha az üzletbe besétálsz azokkal a forrásokkal, amiket linkeltem, valamint a jogszabállyal, akkor hidd el, hamar elcsendesednek."
Aha, aztán jól körberöhögnek. Nehogy azt hidd, hogy ezek annyira beszariak és hülyék a jogszabályokhoz, veled ellentétben.
Úgy néz ki, nem ugyanarról a garanciáról beszélünk. Amit a gyártó ad, az ugrik. De annak semmi köze az EU által kiszabott kötelező garanciához. És hidd el, nem szakértők fogják kivizsgálni, ott a módszer, amit leírtam. Ha a szoftver gyári állapotban van, akkor a probléma egyértelműen hardveres.
Egyébként mutass már forrásokat. Eddig egy forrást mutattál, és az se egyértelmű. Írja, hogy bizonyítani kell, hogy mi okozta a problémát. Én leírtam, hogy ezt hogyan lehet. Adtam más forrást is, FSFE-től és magától az EU-tól. Mutass nekem egy olyan forrást, ami kimondja, hogy a rootolás megszünteti az EU garanciát. Segítek, nem fogsz egyet se találni.
Áááá te reménytelen vagy. Majd gyere vissza, hogyha képes vagy értelmezni a jogszabályokat.
Le van írva: rendeltetésszerű használat. A szoftver módosítása az nem az. De úgy látszik te tényleg ennyire gyengeelméjű vagy, hogy nem vagy képes ezt sem felfogni.
Nincs külön szoftver és hardver garancia és pláne nincs külön EU meg olyan gyártó által biztosított garancia ami 2 évnél rövidebb a gyártó adhat 3-4 vagy akár élettartam garanciát is.
De ha a nem rendeltetésszerű használatot kimeríted, mert mókolod a szoftvert, akkor ugrik a garancia a 2 éves szavatosság is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!