Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Milyen feltételekkel igényelhe...

Milyen feltételekkel igényelhetünk új készüléket (meghibásodás történt, garanciális javítás alatt van)?

Figyelt kérdés

A lényeg, hogy van egy samsung S5. Úgy volt rá vigyázva, hogy még pára se érhette, ennek ellenére szervízbe került, ahol kb. 1 hónapot ültek rajta és kinyögték, hogy beázott. A semmitől. Szóval a lényeg, hogy most még 1 hét után közölték, hogy cserélték az egész belsejét a készüléknek (ez nekem mondjuk gyanús), és készen van.


A kérdés: van e jogunk új készüléket igényelni helyette? Nem feltétlen szeretnénk visszakapni ezt ezek után.



2014. szept. 2. 14:04
 1/2 anonim ***** válasza:
Érdekes,mert ha "beázott"? akkor nem szokták garanciálisan javítani.
2014. szept. 2. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Az érdekes a dologban az, hogy először benn volt a rendszerben a beázás, kb. két héttel később pedig már nem láttak ilyet.

Ráadásul 100%, hogy nem ázhatott be, legalábbis nálunk biztosan nem.

Ami érdekes még, hogy egy elvileg vízálló készüléket, miért hátlap nélkül vesznek be? Nem én adtam be sajnos, hanem édesanyám, mert övé a készülék, utólag mondta, hogy a szervizes levette a hátlapot és anélkül vette át.

2014. szept. 2. 15:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!