Milyen feltételekkel igényelhetünk új készüléket (meghibásodás történt, garanciális javítás alatt van)?
A lényeg, hogy van egy samsung S5. Úgy volt rá vigyázva, hogy még pára se érhette, ennek ellenére szervízbe került, ahol kb. 1 hónapot ültek rajta és kinyögték, hogy beázott. A semmitől. Szóval a lényeg, hogy most még 1 hét után közölték, hogy cserélték az egész belsejét a készüléknek (ez nekem mondjuk gyanús), és készen van.
A kérdés: van e jogunk új készüléket igényelni helyette? Nem feltétlen szeretnénk visszakapni ezt ezek után.
Az érdekes a dologban az, hogy először benn volt a rendszerben a beázás, kb. két héttel később pedig már nem láttak ilyet.
Ráadásul 100%, hogy nem ázhatott be, legalábbis nálunk biztosan nem.
Ami érdekes még, hogy egy elvileg vízálló készüléket, miért hátlap nélkül vesznek be? Nem én adtam be sajnos, hanem édesanyám, mert övé a készülék, utólag mondta, hogy a szervizes levette a hátlapot és anélkül vette át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!