Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Súlyos problémák merültek fel...

Súlyos problémák merültek fel a garanciális kocsimmal kapcsolatban! Milyen lépéseket kell, illetve milyeneket tudok tenni?

Figyelt kérdés

A szóban forgó kocsi egy Range Rover. 2011-es évjárat, első tulajdonosa vagyok. Érvényes garanciával rendelkezik!


Sorolom a fellépő hibákat:

- Beindítás után olyan mintha az utastérben nem lenne áram. Beindítom a kocsit, ezután nem tudom az ablakokat/tükröket működtetni. Nem megy a fűtés/klíma. Nem lehet a kocsit sebességbe rakni! Nem működnek az irányjelzők és az ablaktörlők. eltelik pár perc és ezek után folyamatosan kezdenek életre kelni a rendszerek. Először az ablakok működnek, majd a váltó az irányjelző pedig csak elindulás után percekkel kezd el működni! Ezek a problémák csak a beindítás után jelentkeznek. Ha egyszer már működni kezd akkor a következő leállításig/indításig működik.

- Menet közben különböző fals hibajeleket ad. Például figyelmeztet az ABS és az ASR hibájára. Holott ezek a rendszerek érezhetően működnek. Néha olyan üzenetet ad, hogy nyitva van a vezetőoldali ajtó. Pedig egész biztosan bevan csukva. Ezek a hiba üzenetek ment közben váratlanul jönnek elő és 10-30 perc múlva pedig eltűnnek. Ezeken kívül kaptam már a légzsákra, olajnyomásra, motorerőre figyelmeztető hibajelzéseket is.

- 10-ből 2-3 indításkor olyan üzenetet kapok, hogy az indítás blokkolva. Ilyenkor képtelenség az autót beindítani 10-20 percig.

- A klíma kritikán aluli. Gyakorlatilag képtelen az utasteret a beállított értékre hűteni.

- A kihangosító rendszer használhatatlan. A vonal túlsó felén nem értik amit mondok. Szótöredékek és recsegés hallatszik csak.


Többször jártam már a márkaszervizben. Az indítás után felmerülő problémákat próbálták orvosolni egy bizonyos elektronikai egység cseréjével. A pontos neve hirtelen nem ugrik be, talán karosszéria computer a köznapi elnevezése. Ez semmi eredménnyel nem járt. Semmivel!


A többi problémára pedig az az álláspontjuk, hogy kocsinak nincs semmi baja!


Igazából már nem is hajlandók a kocsimmal foglalkozni! Annak ellenére, hogy érvényes garancia van rá. Gondolom fogalmuk sincs mi baja!


A jogban járatlan emberként első körben itt érdeklődnek, hogy ilyen esetben mik a lehetőségeim? Illetve először hova forduljak? Fogyasztóvédőkhöz? Vagy a privát ügyvédemhez? Vagy esetleg igazságügyi szakértőhöz aki megállapítja, hogy mégicsak van baja a kocsimnak?


Előre is köszönöm a válaszokat!

Szép napot!



2013. júl. 30. 15:28
 1/1 szántóvető ***** válasza:
szemét szerviz.én első körben itt próbálkoznék: [link]
2013. júl. 30. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!