Drágalátós nagyanyám vett egy termékbemutatón egy elég drága háztartási gépet. Ez garanciális időn belül, már másodszor romlik el! Megoldható, hogy a második meghibásodás miatt már pénzvisszafizetést kérjek?
Figyelt kérdés
Ha igen, akkor milyen lehetőségeim vannak, mit tegyek, hogy ne küldjön el a cég? Kérlek segítsetek!2012. júl. 8. 14:48
1/2 anonim válasza:
Olvasd el a garanciális feltételeket,ott részletezik mikor van csere ill.pénz visszaadás.
2/2 A kérdező kommentje:
Az eladó cég jóformán azt ír bele, amit csak akar. Erre vannak elvileg a ptk-ban felülírhatatlan szabályok, inkább erre lennék kíváncsi! ( Lásd kínaikban is kiírják, hogy az akciós termékekre nincs garancia, holott ugyanolyan garanciát kell vállalniuk, mint bármelyik másik ruhaneműre! )
2012. júl. 8. 22:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!