Dupla vám garanciális telefon cserénél (Tinydeal)?
Sziasztok!
Vásároltam a tinydeal-en egy telefont, ki is szállították, vámot is kifizettem érte, viszont úgy néz ki, hibás. Garanciális. Ki is cserélik, ha minden igaz, ha hibás. De vissza kell küldenem a terméket. Postaköltséget elvileg kifizetik később, ha jól értelmeztem, ha 60 napon belül jelzem a hibát.
Ugye, behozatalkor vámot raktak rá, és, ha cserekészüléket küldenek, azt is megvámolják? Tehát megint fizetnem kel érte? Vagy hogy van ez?
Esetleg , ha valakinek van valamilyen tapasztalata, kérem, segítsen.
Másrészről kicsit tartok tőle, hogy elkallódik, és a készülékemet sem látom viszont.
Még lehetőség van paypal visszatérítésre, ha minden igaz. Éljek vele?
Esetleg valamilyen módon a vámértéket vissza lehet szerezni? Pl. ha elállok a terméktől, és visszaküldöm.
Köszönöm előre is a válaszokat
Nem kell újra vámot fizetned, de:
- mindenképpen könyvelt küldeményként add fel, hogy bizonyítani tudd a feladást (hogy feladtál valamit az eladónak).
- az eladó (vagy a szervize) mindenképp írja rá a csere/javított készülékre (a hozzá tartozó papírokra), hogy garanciális javítás vagy csere.
- legyenek meg az eredeti papírok (számla, Paypal fizetés, esetleg adott havi bankszámla-kivonat), valamint az eredetihez kapott vámpapír(ok).
Így ha újra szeretnék vámolni, akkor tudod igazolni, hogy ez valóban garanciális csere/javítás, ami vámmentes.
Cég-cég között legalábbis így működik, szerintem cég-magánszemély között is hasonlónak kell lennie.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!