Okostelefonos és nem okostelefonos kapcsolata?
A fiatalok háromnegyede használ okostelefont, iphone-t, meg android-ot, iskolában folyton azt nyomkodják szünetekben, buszról leszállva, utcán. (Olvastam erről egy cikket, hogy ez később nem vezet semmi jóra.) A technika vívmánya elbutítja az embereket.
Azt látom, hogy már a 40-50 évesekre is kezd átterjedni a tükörben fényképezkedés meg pózolás.
Én nem használok okostelefont, és nem is akarok, épp ez okból is. Pózolás nélkül nem fényképezheti le magát egyszerű normál beállással?
Szóval, hogy nézne az ki, hogy én használok, az a másik meg nem.
Azt meg nem kérdezhetem meg tőle, hogy te használsz okostelefont. Mert ha profilképe nem pózolós, még ott bujkál a kisördög, még a 40 éveseknél is.
A hódításnál is már az okostelefon elengedhetetlen kellék.
40 évesek is ágyon fetrengve fényképezi magát, és na fiúk, csini vagyok?
Mi lenne, ha megvonnánk tőlük az okostelefonjukat. Okostelefon nélkül unatkozol? Miért nem játszol a kutyáddal, nézed a természetet.
Egyszóval a facebook-on csak vagány emberek vannak.
Már nem csak én vagyok ezzel így: http://www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__egyeb-kerdesek_..
http://www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__ismerkedes__549..
Aki már ebben a században született, az új (fogyasztói) generáció, annak ezek fel sem tűnnek. A média előttük úgy húzhatja a mézesmadzagot, ahogy csak akarja.
Nincs összehasonlítási alapjuk az ezelőtt 30-40 évvel történtekkel, vagy őket az nem is érdekli.
A média direkt módon trendi, és menő jelszóval illet minden műsorban és reklámban szereplő divatot, telefont. Így lehet a mézesmadzagot húzni.
Ezeknek a fiataloknak jobban meg kellene ismernie az ezelőtti időket, és nagyobb rálátással lennének, hogy nem csak a menő és a trendi divat a minden és csak szórni a pénzt. A piac is most nagyon felgyorsult a modern dolgok gyártásában. Feltalálnak valamit, már rögtön piacra is dobják.
Miért aggódok az elkövetkezendő fiatal vásárlói generáció miatt? Az ő dolguk? Én a saját gyerekem miatt aggódom, ha lesz. Mert ha nem kapja meg amit akar, (okostelefon, laptop, okot tv, okos bicikli, okos óra, iphone, stb...) (mert úgy működik, ha neked ez van, nekem még komolyabb és menőbb kell, vagyis drágább), akkor a földhöz veri magát, vagy elmegy otthonról, vagy rosszabb esetben belövi magát, leugrik valahonnan, (ez a mostani fiatalság nem annyira képes feldolgozni a kudarcokat és mind a sikerorientáltság szagát érzi), meg emo stílusba váltanak. sokat olvastam erről.
Tehát ha pofont kap, akkor az nem jó, ha ráhagyjuk, csináld, akkor meg ránő a szülei nyakára és egyre többet és többet akar, és a piac csak ezt lesi, mint piac stratégia.
Egyszóval, a mai fiatalságot már megváltoztatni nem lehet, valami iszonyat fekete ösvény felé haladnak, 8fogalmazzak így) és legtöbbjükből mind modell lesz, valahol külföldön kötnek ki, csontsoványra lefogyva.
Vannak olyanok is idősebbek, akiket a média annyira a hatása alá tud vonni, hogy szintén követi a fiatalságot. De hát a csábítás mindig erősebb, mint az ellenállás.
"valami iszonyat fekete ösvény felé haladnak" Évtizedek óta ezt pampogják a begyepesedett öregek. Amikor én voltam tini ugyanez volt a slágerduma. Úgy látszik csak az évszám változik a szlogen marad. :)
Nagy baj a fejekben egyeseknél. :) LOL
"Én a saját gyerekem miatt aggódom, ha lesz."
Addig jó amíg nincsen. :) Kár lenne szaporodni. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!