Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Szervíz nem segít, mit tegyek?

Szervíz nem segít, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Elromlott a telefonom töltője, 10 óra alatt tölti fel az S3-am (más töltővel nincs ilyen probléma, tehát nem a telefon rossz), ma bevittem Samsung szervízbe és visszaadták hogy a telefon és a töltő is hibátlan. Ilyenkor mi van?

2013. máj. 21. 19:27
 1/5 anonim ***** válasza:
Töltőt nem javítanak sehol. Vegyél egy másik töltőt, ha tényleg az a rossz!
2013. máj. 21. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
de még 2 hónapig van garancia a tartozékokon, nem cserélik ki?
2013. máj. 21. 19:37
 3/5 anonim ***** válasza:
Bármilyen miniusbvel tudod tölteni. Minek ebből problémát csinálni. Én speciel mióta lehet tölteni miniusbvel a gyári töltőket ki se bontottam. Rádugom a laptopra és kész.
2013. máj. 21. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

Hát igen.. Ilyenkor 2 opció van:

1. Lusták a szervízben a mobiloddal foglalkozni így a "Nem észleltük a jelentett hibát" jelmondattal elintéztek téged.

2. Valóban pont náluk nem volt semmi gond vele így nem észlelték.


Én is azt mondom vegyél új töltőt vagy pedig ha van a mobilhoz usb akkor azzal töltsd a gépeden. /ha van/

2013. máj. 21. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
oké köszi akkor veszek egy újat
2013. máj. 22. 07:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!