Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mitől van ez? Szervizeltessem,...

Mitől van ez? Szervizeltessem, vagy felesleges? Vegyek újat?

Figyelt kérdés

Van egy Sony "live with walkman" mobilom, most júniusban lesz 1 éves. Először még egész jól működött, de mostanában kikapcsolja magát, magától újraindul.. Van, hogy be se kapcsol, kiírja, hogy Sony és onnan teljes sötétség. Van, hogy a képernyő elkezd villogni és nem reagál semmire, nem tudom kikapcsolni. Amikor megvettem, nagyon gyors volt, mindent gyorsan megnyitott, sose fagyott le. Utóbbi időben kezdett ilyeneket csinálni. Az alkalmazásokat normálisan le szoktam állítani, és időnként az alkalmazásokból törlöm is az adatokat. Egy óra, mire a kamerát megnyitja.. Ha nem állítok le minden alkalmazást, egy játékkal nem tudok normálisan játszani, mert akad és/vagy nem reagál.. Sokszor van, hogy egy órába telik mire felhívok valakit, mert nagyon nehezen nyitja meg a kapcsolatokat(ez azért elég gáz, főleg ha baj van). Ha hívnak, akkor rezeg, csörög minden, de a képernyő full sötét és kb. 10 másodperc után tudom felvenni, amikor előjön a felvétel gomb. Sokszor van, hogy minden alkalmazás hirtelen leáll.. Sok alkalmazást nem tudok letölteni egy "ismeretlen hiba" miatt, vagy mert kevés a tárhely.. Pedig abból van bőven... Kérdésem: Mitől van ez? Érdemes szervizeltetni még garanciálisan, vagy felesleges? Vegyek új, másik típusú/márkájú mobilt? Sok ismerősömnek ilyen mobilja van de náluk ezek a problémák nem állnak fenn..

Lécci segítsetek! -Sony gyűlölők, csak iPhone hívők kíméljenek, normális válaszokat várok-



2013. máj. 18. 19:10
 1/3 anonim ***** válasza:
Szoftverfrissítés! Vagy házilag vagy garanciában ingyenesen megcsinálják!
2013. máj. 18. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Már frissítettem...
2013. máj. 18. 21:44
 3/3 anonim válasza:
Szerintem ha még garanciás akkor vidd el és ugyan ezeket mondd el ott is, egyébként asszem olyasmi szokott a jótállási papíron vagy valamelyik papíron, hogy ha a készülék nem javíthato és ugye nem te miattad van a problem /a leírtak alapján nem a te hibád/ akkor a tulajdonos kérheti a készülék kicserélesét egy azonos típusúra. Szerintem vidd be, ha nem tudják javítani a problémát akkor nézd át a papírokat és ha hasonlót találsz mint amit leírtam akkor kérj egy újat. Nekem ezt rá volt írva a jótállasra vagy valamelyik papírra.
2013. máj. 21. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!