Trényi Péterné kérdése:
Ki védi a vásárlók érdekeit, ha megszünt a Fogyasztóvédelm i főfelügyelőség? Bővebben lenn.
Figyelt kérdés
Az idén jun. 10-én vettem a Vodafonnál egy smartII okostelefont. Már 4 alkalommal volt javítva, szoftver frissítés 2 alkalom, akku csere 1 alkalom főpanelcsere 1 alkalom. Mikor meguntam a sok szervízbe járást, mert újból elromlott a készülék, akkor a békéltető testülethez fordultam. Ott közölték, hogy a Vodafont nem lehet kötelezni semmire. Illetve hoztak egy határozatot nem régiben, hogy a Vodafon vizsgáltassa be független szakértővel a készüléket saját költségén. Ők erre sem reagáltak, mint ahogyaj a békéltető testületnél sem jelent meg képviselőjük. Küldtek egy levelet a Békéltetőnek, hogy amiért 5. alkalommal nem vittem be a készüléket szervízbe nem is hibás. Pedig hát nem rendeltetésszerüen működik. Hívás közben leáll és csak akkor tudom ujra üzembe helyezni, ha kiveszem az aksiját és ujra visszarakom. Ez a készülék megbízhatatlan. Ezért kérdem kihez lehet fordulni ilyen esetben, ki védi a vásárlók érdekeit? Válaszokat közsönöm.2012. nov. 26. 14:56
1/1 anonim válasza:
Ha a Vodafone nem zárkózik el a javítástól, akkor senki sem tesz semmit. Márpedig itt nem zárkóznak el, csak alapjában vettél egy szutykot, de ez a te bajod. A Voda nem sért törvényt, hiszen javítja mindig, csak jön valami újabb baj.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!