Nokia szerviz vs én/fogyasztóvédelem?
Tanácsra lenne szükségem!
Június 15.-én vásároltam egy Nokia készüléket a városunkban lévő hipermarket-ben. Pontos ára akkor: 29.740 ft volt. Már a múlt héten is jelentkeztek az alábbi problémák: érintésre nem reagál a készülék, hívást emiatt nem tudtam kezdeményezni, üzenet írásakor a kis és nagybetűk folyamatosan vibráltak, és 3x lefagyott. Tegnapi nap du. visszamentem, a vevőszolgálati pultnál ismervén a lányokat, készségesen segítettek, s közölték: személyesen kell elvinnem a megyeszékhelyre szervizbe. Joghallgatóként találkoztam már pár incidenssel, első reakcióm az volt, hogy még én utazzak 80km-t önköltségen? Megbeszéltük, hogy a biztonság kedvéért másnap(azaz ma reggel) telefonáljak. Hívtam a jótállási jegyen lévő telefonszámot, gép hang készségesen közölte: ehhez a számhoz nem... stb, oké, hívtam a vevőszolgálatot, mert akkor segítsenek ők. Ők nem tudnak. Azzal tisztában vagyok, hogy nem kötelezhetnek arra, hogy én utazzak be, de felhívták a figyelmemet, hogy ha eljuk vmi okán mégis a készülékem, és nem látják a hibát, akkor vissza fogják küldeni, mondván: semmi baja a készüléknek. Precedens egyébként már volt arra, hogy elpostázták és eltűntek a készülékek. Beírhatok a vásárlók könyvébe, kérhetek másolatot, majd pedig küldhetem a fogyasztóvédelemnek, akik eljárást indítanak. Ezt nem szeretném, mert nem akarok bajt a vevőszolgálatnak, de méltatlannak tartom ezt a fajta hozzáállást, hogy nem elérhetőek, és elvárásaik vannak. 15 napon belül még ha vissza is kapom a telefont, és megint rossz lesz, keresnek egy ürügyet, hogy ne kelljen kicserélniük.
Oké, nem egy iPhone-ról van szó, de elvárható, hogy egy telefon kibírjon legalább 1-2 évet, nem? Nem fogom tudni bizonyítani, hogy valóban történt-e javítás, és átverve érzem magam, jóhiszeműen vásároltam egy készüléket, de akkor nem szóltak, hogy ha gond van, milyen tortúrán kell ... és hozzátették, oda vigyem vissza, erre most, hogy majd személyesen, fogyasztóvédelem egész mást mond, én meg telefon nélkül maradok, 1éves kislányommal, én pedig elég beteges vagyok a szülés óta, ha gond van, nem tudok telefonálni? Mit tegyek? Köszi, ha vki elolvassa, kicsit hosszúra sikeredett. :(
Nem tudom, hogy eddig hol voltál, de Isten hozott 2012-ben.
Nem te élsz egyedül ezekkel a problémákkal és tapasztalatokkal, szerintem itt a válaszolók tucatjával jöhetnének még cifrább sztorikkal is.
Hypermarketben eleve nem veszünk feltöltőkártyás csomagban telefont, sem a cora-ban, sem a teszkóban, sem az intersparban, sem a media marktban, mert oda leginkább a selejt telefonokat szállítják.A media marktban még ennyit sem tettek volna érted, nyugi.A barátnőm mp4 lejátszóját úgy megjavították, hogy volt egy kis hézag az SD kártya slot és a burkolat között, na oda a pultos csaj bepaszírozta, majd csodálkozott, hogy nem olvassa, 2 hétig volt szerviz körúton, majd visszadobták neki, mondván, hogy sz*r a lejátszó, vegyen újat, így járt.Na ennyit erről.
Futhatsz felesleges köröket a telefonoddal, az esetek 80%-ában úgyis a fogyasztó a "feletőlen béna b*rom, aki elcseszte és az ő hibája", nehogy csorba essen az üzletlánc jó hírnevén.
Megpróbálhatod megjavíttatni a Nokia szervizben, alap, hogy kap egy szoftverfrissítést, ez lehet, hogy megoldja a gondot, az is lehet, hogy kap egy új digitizert, vagy alaplapot, ha annyira hibásnak vélik a teszt idő alatt lehet, hogy elküldenek a sunyiba, bár ez a Nokiára nem jellemző annyira.
Az is lehet, hogy azzal járnál a legjobban, ha vennél a szolgáltatónál valami nagyon olcsó telefont vész esetre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!