Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Vásároltam a Kodaktól egy...

Vásároltam a Kodaktól egy fényképezőgépet hibásan. A jótállási jegyen lévő telefonra egyszerűen nem reagálnak, pedig elméletileg csak ott lehet velük kommunikálni (jelezték, hogy e-mailre nem reagálnak). Hova lehet ilyen esetben fordulni?

Figyelt kérdés
A történet: vásároltam egy fényképezőgépet, de budapesti ismerősöm vette át, így hozzám 3+ nappal érkezett. Mivel hibás volt, vittük is vissza a boltba, ahonnan elküldtek minket, mondván, letelt a 3 nap. Felhívtuk a Kodakot (ekkor még felvették), mondták, küldenek e-mailt, ami alapján a futár át tudja venni a készüléket. Küldtek is, a baj az, hogy az e-mailben értesítettek, hogy 24 órán belül jön a másik e-mail, ami igazából kell (az tartalmazza az adatokat). 2 napot vártunk rá, majd elkezdtük hívogatni a Kodakot, sosem veszik fel. Lehet hagyni visszahívás üzenetet, de még egyszer se hívtak vissza. Már egy hete folyamatosan próbálkozom, egész nap hívom őket, de semmi. Nem tudom, hova lehetne ilyen esetben fordulni.

2012. jún. 19. 10:37
 1/4 anonim ***** válasza:
Helyileg hol laksz,és hol van a szerviz.
2012. jún. 19. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Címet nem adtak, feltüntetve sincs, azt írták a tájékoztató e-mailben, hogy a futár fogja elvinni (az a sejtésem, hogy nem Magyarorszzágon van a szerviz) a készüléket. Idézek:

"Ha Ön EU-országban él ÉS megadta e-mail címét:


A következo 24 órán belül e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a logisztikai szolgáltatónktól kapott szállítási címkét. Az e-mailben szerepel majd logisztikai szolgáltatónk helyi telefonszáma is, amelyen megbeszélheti vele a hibás termék elszállítására Önnek alkalmas dátumot.


FIGYELEM!


 Az elszállítási folyamat mindaddig NEM kezdodik meg, amíg Ön kapcsolatba nem lép logisztikai szolgáltatónkkal.

 Kérjük, két héten belül gondoskodjon hibás termékének elszállíttatásáról. Ha ez ido alatt nem érkezik meg hozzánk a termék, akkor regisztrációs adatai automatikusan törlodnek. Ennek következtében a teljes regisztrációs eljárást meg kell ismételni."


És ez a bosszantó, hogy nem lehet velük kapcsolatba lépni!

2012. jún. 19. 12:54
 3/4 anonim ***** válasza:
50%

Akkor szerintem próbálj mondjuk ebben a szervizben érdeklődni mi a teendő ilyenkor.


[link]

2012. jún. 19. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi, lehet futok vele egy kört, de vadiúj, garis, egy hetes masinát nem szeretnék magán szervizbe küldeni. Megkérdezem, hogy idehozzák-e amúgy is a garancia miatt. Köszi a tippet.
2012. jún. 20. 09:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!