Vásároltam a Kodaktól egy fényképezőgépet hibásan. A jótállási jegyen lévő telefonra egyszerűen nem reagálnak, pedig elméletileg csak ott lehet velük kommunikálni (jelezték, hogy e-mailre nem reagálnak). Hova lehet ilyen esetben fordulni?
Címet nem adtak, feltüntetve sincs, azt írták a tájékoztató e-mailben, hogy a futár fogja elvinni (az a sejtésem, hogy nem Magyarorszzágon van a szerviz) a készüléket. Idézek:
"Ha Ön EU-országban él ÉS megadta e-mail címét:
A következo 24 órán belül e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a logisztikai szolgáltatónktól kapott szállítási címkét. Az e-mailben szerepel majd logisztikai szolgáltatónk helyi telefonszáma is, amelyen megbeszélheti vele a hibás termék elszállítására Önnek alkalmas dátumot.
FIGYELEM!
Az elszállítási folyamat mindaddig NEM kezdodik meg, amíg Ön kapcsolatba nem lép logisztikai szolgáltatónkkal.
Kérjük, két héten belül gondoskodjon hibás termékének elszállíttatásáról. Ha ez ido alatt nem érkezik meg hozzánk a termék, akkor regisztrációs adatai automatikusan törlodnek. Ennek következtében a teljes regisztrációs eljárást meg kell ismételni."
És ez a bosszantó, hogy nem lehet velük kapcsolatba lépni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!