Xaba89 kérdése:
Hogyan hosszabbithatja meg egy szerzodest egy szolgaltato az ugyfel beleegyezese nelkul?
Figyelt kérdés
Egy telefon szolgaltato tarsasag meghosszabitotta a szerzodest ugy, hogy felhivtak , hogy szeretnem e meghosszabitani a szerzodest es en meg nemet mondtam. Ok ennek ellenere meghosszabitottak es irtam egy kervenyt ,hogy huzzak ki a szolgaltatast ,de nem csinaltak semmit. Azota nem fizettem mert nem is hasznalom es csak kuldik a szamlakat es fenyegetnek ,hogy perbe adnak. Mi lenne a legjobb ha kifizetnem es hagyjanak beken vagy ha tovabb is kiallok az allaspontom mellett mert ugyse tudnak megfogni?2012. febr. 8. 16:07
1/1 Macs1209 válasza:
Ha felhivtak, és nemet mondtál, akkor azt a hanganyagot minőségbiztosítási okokból 5 évre (legalább) tárolják.
Ha tudod, mikor volt a hívás, esélyed lehet nyerni.
Innentől lehet menni a fogyasztóvédelemhez pl.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!