Garanciával kapcsolatban kérdés, hogy megy ez pontosan?
Figyelt kérdés
Vettem pár napja egy telefont és úgy néz ki haldoklik az akksi, vagy valami érintkezési gond van, mert előfordul, hogy nem kapcsol be, csak ha megmozgatom (ki-be teszem) az akksit. Egy kicsit mintha a képernyő is fel lenne válva az egyik sarokban az illesztésnél.
A lényeg:
Ha beviszem oda ahonnan vettem, kérhetem, hogy cseréljék ki egy teljesen újra, esetleg adják vissza az árát? (neten rendeltem, de már letelt a 8 nap, tehát elállni nem tudok a vásárlástól) Vagy nincs beleszólásom és úgy csinálják meg ahogy jónak látják?
2011. nov. 20. 19:04
1/1 anonim válasza:
3 illetve webshop 8 napja után a készüléket javítják.
Akksinál valószínű csak érintkezési gond lesz.
Ha nem javítható, akkor cserélik. Ez nem a kéréseden múlik, nem így szólnak az előírások.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!