Rejoy.hu mennyire megbízható?
Eladásnál megbízható, mert ad egy előzetes árajánlatot (de mindent őszintén le kell nekik írni, mert úgyis észre veszik, ha valami nem szimmel). Ez után elviszik (ők állják a csomagküldőt). Ha az állapota megfelel az általad megadottaknak, akkor megkapod az előzetes árajánlatot, amit a bankszámládra utalnak. Ha találnak valami problémát, akkor adnak egy másik (végleges) árajánlatot, amit vagy elfogadsz, vagy nem. Ha nem fogadod el, akkor visszaküldik a készüléket, amiért neked szintén nem kell fizetned, tehát így a részedről nincs rizikó. Egy dolog van ezzel kapcsolatban, amiről jó ha tudsz, hogy ha elállsz az eladástól, akkor nem a gyári dobozban kapod vissza, hanem egy Rejoyos-ban. Azaz nem érdemes nekik elküldeni a gyári dobozt, csak ha nem sajnálod, de ez egyébként sem fogja befolyásolni az eladási árat.
Vásárlásnál is megbízhatóak, amit ígérnek azt betartják. Én vettem tőlük egy iPad-et, 110.000 Ft környékén volt. Azt ígérték, hogy minimum 85% az akkumulátor állapota, és sajnos ki is fogtam a minimumot (persze jobban örültem volna egy 90-95%-os akkumulátornak, de ez van, nem újat vásároltam). Külső állapotban a nagyon jót válaszoltam, és ennek viszont megfelelt, már-már a kiválót közelíti. A kijelzőn egy nagyon kicsi hajszál karc van, ami alig észrevehető (szerintem ez miatt kaphatott csak nagyon jó jelzőt). A hátlapon látszik, hogy tokban volt, amit ki/be vehettek, látszik ennek a nyoma, egyébként tökéletes külső állapotban van.
Én amiért őket választottam, az a két év garancia. Ugyanezt az iPad-et megkaptam volna 70.000 Ft-ért garancia nélkül. De ki tudja, annak milyen problémái lettek volna, ez így lutri. A testvérem bele is futott ilyenbe, vett egy mobiltelefont, ami kb. addig volt jó, amíg haza nem hozta. Amikor megnézte személyesen, akkor még ment, majd a kijelző elsötétedett, ha az oldalát megnyomja, akkor visszajön a kép, de pár nap elteltével olyan gyakran jelentkezett a hiba, hogy használhatatlan volt. A javítás meg kb. annyiba kerülne, amennyit a telefon érne használtan működő állapotban. A legrosszabb, hogy üzletben vette, kb. két órán belül jelezte a hibát, de nem kapta vissza a pénzét. A legrosszabb, hogy többször (elég sokszor) vásárolt már ott, ennek ellenére nem voltak korrektek vele, de többször már biztos nem megy vissza. Ha erre gondolok, akkor inkább fizetek többet, de legyen rá garancia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!