Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » S20-asom nem kèr ujjlenyomatot...

Attila Bé kérdése:

S20-asom nem kèr ujjlenyomatot, igy viszont netbankba nem tudok belèpni (nem tudom măr a jelszot). Tōbbszōr is ujrainditottam, de semmi. Mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
szept. 21. 19:36
 1/10 Mad Max2 ***** válasza:
jekszóemlékeztetőt kell kérni...
szept. 21. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Hol kèrjek jelszoemlèkeztetőt?
szept. 21. 19:54
 3/10 A kérdező kommentje:
A bankba? A netbankbol kizăr, ha nem jo jelszot adok meg
szept. 21. 19:56
 4/10 Mad Max2 ***** válasza:
75%
Netbanknál van olyan hog "elfelejtetema jelszót" ott kapirgálj
szept. 21. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Egy korábbi kérdésednél - szerintem feleslegesen - javasolták, hogy vidd el szervízbe. Most én is azt mondom, hogy ha a telefonnal több minden nem klappol, akkor érdemes lehet egy hozzáértő személlyel konzultálni, mert távsegíteni néhány sorból igencsak nehéz.


0. lépésként egyébként átolvasnám a használati utasítást, e szerint a beállítások panelen belül a Biztonság és adatvédelem → Biometrikus azonosítás → Ujjlenyomatok résznél tudod ezt a funkciót regisztrálni, ha már esetleg ezt meg is tetted, érdemes lehet újra nekifutni.


A használati utasítás: [link]

szept. 21. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Netbanknăl nincsen jelszoemlèkeztető. Ha nem talălod el, kizăr. Nem olvasom ăt a hasznălati utmutatot sem.
szept. 21. 20:11
 7/10 anonim ***** válasza:
Nem kell (most) átolvasnod, a válaszomban leírtam a vonatkozó részt (Biztonság és adatvédelem → Biometrikus azonosítás → Ujjlenyomatok résznél kell ellenőrizni a beállításokat). Azért lenne érdemes átfutni, mert akkor nem kellene három naponta kérdést kiírni.
szept. 21. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Ha nem sikerül megoldanod, akkor hétfőn sétálj be a bankfiókba.
szept. 21. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Irány a bank ha tiéd Telefon .
szept. 22. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

A banki alkalmazások "nagyfrissítsei" után általában az első belépés nem lehetséges biometrikus adatokkal, kizárólag jelszóval. Erre általában a frissítést megelőzően a bank szokott is tájékoztatást küldeni, hogy figyelj. Jó eséllyel ezért nem ajánlja fel a biometrikus belépést, mert frissített az app, és most van az azt követő első belépés, ha "sikerül" belépni, fel fogja ajánlani, hogy legközelebb használj biometrikus azonosítást.

Jelenleg a banki applikáció újraregisztrálása lehetséges, ha a jelszót nem tudod. Ezt kezdeményezheted személyesen a bankfiókban, vagy egyéb banki csatornán (pl. telefonon, videochaten stb.) ha ahhoz alkalmas azonosítással rendelkezel.

szept. 24. 05:15
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!