Miért nem jelzi a YouTube a prémium tagságot, hogyha elvileg már a családi csoport tagja vagyok?
A YouTube nem óriási, hanem felfoghatatlanul hatalmas cég, aminél olyan felhasználó és adat mennyiség számok vannak, amik emberi erővel teljességgel kezelhetetlenek.
Csak a Premium előfizetők száma több mint 100 millió. kb. 2,7 milliárd felhasználójuk van, akik percenként több mint 1000 órányi videót töltenek fel, vagyis minden percnyi videó nézéssel több elmaradásban van a csak abban a percben feltöltött videókkal, mint amennyit megnéztél és ez minden további perccel csak hatványozódik. Csak a törölt kommentekből több mint 800 millió volt egy negyed év alatt, az összes kommentről nem találtam statisztikát, de sejthetően az sem kevesebb, mint a videók száma...
Ennyi emberrel nem lehetséges egyedileg kommunikálni és fogni a kezüket a problémáik megoldásában. Nem csak eszméletlen energiát és költségeket emésztene fel az ügyfélszolgálat fenntartása, de már csak a megkeresések kezelése, elosztása is eszméletlenül nehéz lenne - még akkor is, ha képesek lennének elegendő ügyfélszolgálatost felvenni hozzá. De valószínűleg ennyi embert egyszerűen nem is lehetséges alkalmazni.
Ezért megírják ezeket az alap szintű magyarázatokkal szolgáló help oldalakat és a problémák 90%-át megoldja. A maradék 10% meg az az elenyésző veszteség, amin lehet, hogy az ügyfélszolgálat ugyanúgy nem tudna segíteni, de legalább így az ügyfélszolgálat költségeinek 100%-át megspórolják.
Nyilván ez kellemetlen, amikor pont te vagy a 10%-ban, de ettől még egyre inkább így működik a világ egyre nagyobb része. Főleg az ilyen extrém népszerű gigantikus informatikai rendszerek.
Keress egy leírást a YouTube Support oldalán, hogyan kell csinálni és próbáld meg teljesen előről, lépésről lépésre haladve elkezdeni a bejelentkezési folyamatot. Én nagyon régen csináltam már ilyet, de simán működött elsőre, nem volt semmi gondom vele. Valószínűleg az lehet a probléma, hogy valami felett elsiklottál, vagy nem úgy csináltad, ahogy kéne. Érdemes újra megpróbálni.
Érdemes előtte ellenőrizni, hogy pl. van-e még szabad hely, vagy már többen használjátok a családi csomagot és esetleg azért nem enged téged is csatlakozni, mert már elfogytak benne a szabad helyek - úgy emlékszem, hogy van egy limit.
Érdemes lehet esetleg másik böngészővel megpróbálni, mert nem mindegyik böngésző viselkedik egyformán. Némelyikben könnyebben működnek dolgok, míg másoknál lehetnek problémák.
Mivel a YouTube Google termék, valószínű, hogy a Chrome nagyobb eséllyel hozza a várt eredményeket, mint más böngészők. De ha Chrome-ban próbáltad, akkor ahelyett próbálj mást, mert sosem lehet tudni.
Érdemes lehet megpróbálni a böngésző cache törlését, YouTube-ból kijelentkezést, visszalépést és hasonló triviális hiba keresési dolgokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!