Miért nem jelzi a YouTube a prémium tagságot, hogyha elvileg már a családi csoport tagja vagyok?
Próbálj meg írni nekik szerintem, mert egy picit most utánaolvastam és az elmúlt pár évben sok helyen előjött a probléma, egyértelmű megoldás viszont sose volt rá. Valami kitalálhatatlan hülyeség általában (egy valaki írta pl. hogy neki az volt a gond hogy nem volt ország hozzárendelve a Google account-jához, a másik 18 év alatti volt és azért nem működött neki, a harmadik valami külföldi országból próbálkozott és azért nem sikerült, a negyedik véletlenül bent maradt egy másik Google Family-ben, és azért nem tudott belépni, etc...), abban közösek hogy maguktól nem jöttek rá hogy mi a probléma és mindegyiküknek a customer service oldotta fel a helyzetet:
Ha rákattintasz a linkre amit küldtem, akkor szerintem a vak is látja hogy a kapcsolatfelvétel egy három lépcsős folyamat.
1. Az első lépés hogy azonosítjátok a problémát. Itt nem a "többi ember problémáját" dobálja fel, hanem a szabadszavas válasz alapján amit beírtál, próbálja a számítógép egy számára is értelmezhető kategóriába betenni a kérdésedet, erre dob neked javaslatokat és kéri hogy kattints rá a valóságnak leginkább megfelelőre. Majd rá kell kattintatni a szekció alján hogy NEXT.
2. Ebben a részben ajánl pár olvasnivalót, ami lehet hogy megoldja a problémádat (gyakran ismételt kérdéseket, kvázi). Itt is rá kell kattintatni hogy NEXT.
3. Itt meg ki kell választani hogy azt szeretnéd hogy felhívjanak, vagy chat-en jelentkezzen egy ember, vagy hogy emailben kommunikáljatok.
De szerintem nagyon borzasztó hogy ide egyedül nem tudtál eljutni, szerintem ezt a folyamatot egy 5 éves is le bírta volna menedzselni, anélkül hogy ilyen szájbarágós módon el kellett volna neki magyarázni. Odamész arra a linkre és tök egyértelmű. Nem is értem, nem olvasod el, ami oda van írva? Bennem ezek után azért felvetődnek kételyek az általad leírtak valóságtartalmát illetően is.
Akárhogy is, ha még ezek után sem megy, akkor nem tudok rajtad segíteni.
Hálás vagyok, hogy ilyen részletesen leírtad és hogy segítettél, de szerintem ezt lehetett volna úgy is, hogy közben nem degradálsz engem.
Ez az oldal mindig is ilyen volt, de egyszerűen soha nem fogok tudni hozzászokni, hogy bárki feltesz egy normális kérdést, az esetek többségében a segítség sosincs a válaszban (az ittenivel ellentétben), annál inkább csak kritizálják a másikat, hogy milyen buta stb stb, miközben pont ez a lényege az oldalnak, hogy tudsz nem valamit, és ki írod ide kérdésnek. Ez csak a zárójeles megjegyzésem.
Mostmár rájöttem a linkkel kapcsolatban, hogy az volt az én problémám, hogy olyan naív és tudatlan voltam, hogy én azt hittem, hogy van magyar ügyfélszolgálatuk, és hogy magyarul is van lehetőségem e-mailt írni nekik. Ugyanis az angol opciót megtaláltam többször is, de én a magyart kerestem. Lehet, hogy ez az én tudatlanságom volt, de ettől még nem leszek visszamaradott, és nem lesz hiteltelen amit mondtam/mondok, úgy történt minden a YouTubeommal kapcsolatban, ahogy leírtam. Végül írtam is nekik egy levelet az angol felületre, amire válaszoltak is. Utána néznek és próbálják orvosolni, hogy legyen prémiumom, remélem sikerül:)
Illetve szerintem a legborzasztóbb és a legnagyobb probléma az, hogy ezeknél az óriás cégeknél (YouTube, Google, stb) alig van lehetősége a mezei embernek kontaktba lépni velük. Szerintem sokkal elérhetőbb helyen lennie kéne egy e-mail címnek, ahova lehet nekik írni, ha probléma van, és amire válaszolnak is. Ugyanis nagyon sokszor olyan dolgokkal van probléma, amikről egy laikus nyilván nem tudja, hogy mi is a gond. De nem 5 oldalon keresztül kellene keresgélni, hogy akkor tulajdonképpen hova is tudná az ember leírni a problémáját, arról nem is beszélve, hogy sok esetben vissza sem írnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!