LCD Kijelző Garancia?!
"A fedett sérülésnél is él a 3 munkanapos határidő ( tehát ha a doboza nem sérült).
Az Ön állatal bemásolt utolsó kettő mondat utal erre."
------------------
Milyen kettő mondat? Milyen állat?
1.
Üdv. Megérkezett az új Lcd kijelző és beszerelésre került a telefonba! Hát bekapcsolva rosszul lettem egyből! Elsőnek nem azt kaptam amit rendeltem most pedig egy Hibás Lcd kijelzőt kaptam....! Nem, nem nálunk sérült meg és nem is beszerelés közben! Ilyen esetben mi a teendő vagy mit lehet tenni? Mert ez nem egy kis hiba!
2.
Az oldalon az szerepel, hogy reklamáció és garancia a termék kézhezvételétől 14 napig lehetséges. 14 nap még nem telt el. Kívülről a képernyő érintetlen, fóliás karcmentes tehát lcd hibáról van szó, ami nem egy kis pötty vagy bármi... Ez konkrétan középen egy csík ami mindent kitakar. Nincs olyan, hogy ez így elfogadható legyen. Ellenőrizve lett a képernyő postázás előtt? Akármit vásárol az ember nincs olyan, hogy 3 nap és nem fogadnak el reklamációt! Ez elfogadhatatlan!
3.
Akkor ami a termékhez van írva, hogy 1 éves garancia jár rá az csak a vásárló félrevezetése?
4.
A csomag kívülről nem sérült, az Lcd kijelző kívülről nem sérült, fóliás nem karcolt semmi hibája nincs látszatra. Tehát a GLS felé panasszal nem is tudnék élni. Semmi dolgom a GLS futárszolgálattal. Ez a hiba az lcd-ben található ami vagy gyártási vagy csomagolási hiba. Kizárólag beépítés/használat után vehető észre. Én termék vagy kellékszavatossággal szeretnék élni ami elvileg 2hónapig jár, ismétlem még a 14 nap sem telt el, tehát beszerelés és a hiba észrevétele után azonnal jeleztem a problémát. Arról már nem is beszélve, ha az általam vásárolt terméknél szerepel az 1 év garancia akkor elvárható, hogy ne rázzanak le. Ha pedig nincs rá 1 év garancia de a terméknél mégis szerepel akkor azzal engem félrevezettek.
Rájöttem én is, hogy hülyének néznek csak mivel ilyen passzív lerázó válaszokat kapok nem tudom mit tegyek... Mert bármit írok leráznak. Ezért raktam ki, hátha valaki tudja mit lehet tenni vagy hova forduljak. Itt nem arról van szó, hogy nem tudnám újra kicseréltetni, itt az a felháborító ahogy leráznak.
"Nem, nem nálunk sérült meg és nem is beszerelés közben!"
Ez nálam azt jelenti, hogy sérült. Márpedig a sérülést illik még beszerelés előtt észrevenni, és nem "utána".
Kérdező, te nem beszél magyar?
A sérülés kifejezés jelentésével tisztában vagy? Érted, hogy az mit jelent?
Sérülés: külső rongálódás egy tárgyon; a felület rendellenes megváltozása egy külső erő vagy belső változás hatására.
Így már sejted, miért néznek csalónak?
Jó, hát akkor én kérek elnézést, amiért próbálom elmagyarázni, miért tartasz ott, ahol.
Majd segít neked akinek két anyja van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!