Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » LCD Kijelző Garancia?!

LCD Kijelző Garancia?!

Figyelt kérdés
Üdv. Vásároltam a telefonomhoz egy Lcd kijelzőt, először nem azt küldték amit rendeltem, visszküldtem. Aztán megkaptam amit rendeltem viszont beszerelés után bekapcsoláskor egy vízszintes elég vastag fekete zöld csík húzódik a képernyőn. A doboz sértetlen, az lcd sértetlen, fóliás és karcmentes. Jeleztem a weboldal felé hogy ez a kijelző hibás. Erre flegmán közölték, hogy mivel a 3 nap letelt ezért nem lehet kárigényem. A termék adatlapjánál ott volt, hogy 1 év garancia erre azt mondták hogy sérült termékre nem jár garancia, nincs termék szavatosság és sajnálják de kb így jártam... Ez valóban így van vagy csak leráznak? Beszerelés közben sem sérülhetett. Tehát vagy gyári hiba vagy nem tudom mert bekapcsolás nélkül nem lehet észrevenni.

#telefon #LCD #kijelző #Sérült lcd
2023. ápr. 14. 14:53
1 2 3
 11/22 Szervizmérnök úr ***** válasza:

"A fedett sérülésnél is él a 3 munkanapos határidő ( tehát ha a doboza nem sérült).

Az Ön állatal bemásolt utolsó kettő mondat utal erre."

------------------

Milyen kettő mondat? Milyen állat?

2023. ápr. 14. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 A kérdező kommentje:

1.

Üdv. Megérkezett az új Lcd kijelző és beszerelésre került a telefonba! Hát bekapcsolva rosszul lettem egyből! Elsőnek nem azt kaptam amit rendeltem most pedig egy Hibás Lcd kijelzőt kaptam....! Nem, nem nálunk sérült meg és nem is beszerelés közben! Ilyen esetben mi a teendő vagy mit lehet tenni? Mert ez nem egy kis hiba!


2.

Az oldalon az szerepel, hogy reklamáció és garancia a termék kézhezvételétől 14 napig lehetséges. 14 nap még nem telt el. Kívülről a képernyő érintetlen, fóliás karcmentes tehát lcd hibáról van szó, ami nem egy kis pötty vagy bármi... Ez konkrétan középen egy csík ami mindent kitakar. Nincs olyan, hogy ez így elfogadható legyen. Ellenőrizve lett a képernyő postázás előtt? Akármit vásárol az ember nincs olyan, hogy 3 nap és nem fogadnak el reklamációt! Ez elfogadhatatlan!


3.

Akkor ami a termékhez van írva, hogy 1 éves garancia jár rá az csak a vásárló félrevezetése?


4.

A csomag kívülről nem sérült, az Lcd kijelző kívülről nem sérült, fóliás nem karcolt semmi hibája nincs látszatra. Tehát a GLS felé panasszal nem is tudnék élni. Semmi dolgom a GLS futárszolgálattal. Ez a hiba az lcd-ben található ami vagy gyártási vagy csomagolási hiba. Kizárólag beépítés/használat után vehető észre. Én termék vagy kellékszavatossággal szeretnék élni ami elvileg 2hónapig jár, ismétlem még a 14 nap sem telt el, tehát beszerelés és a hiba észrevétele után azonnal jeleztem a problémát. Arról már nem is beszélve, ha az általam vásárolt terméknél szerepel az 1 év garancia akkor elvárható, hogy ne rázzanak le. Ha pedig nincs rá 1 év garancia de a terméknél mégis szerepel akkor azzal engem félrevezettek.


Rájöttem én is, hogy hülyének néznek csak mivel ilyen passzív lerázó válaszokat kapok nem tudom mit tegyek... Mert bármit írok leráznak. Ezért raktam ki, hátha valaki tudja mit lehet tenni vagy hova forduljak. Itt nem arról van szó, hogy nem tudnám újra kicseréltetni, itt az a felháborító ahogy leráznak.

2023. ápr. 14. 17:37
 13/22 anonim ***** válasza:

"Nem, nem nálunk sérült meg és nem is beszerelés közben!"

Ez nálam azt jelenti, hogy sérült. Márpedig a sérülést illik még beszerelés előtt észrevenni, és nem "utána".

2023. ápr. 14. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 A kérdező kommentje:
Ha mondjuk veszel egy Tvt. Megbontod a futár előtt és látszatra semmi baja, de mikor bekapcsolod hibás a képernyő. Na azt hogy lehetne bekapcsolás előtt észrevenni? Lehet én vagyok egy egyszerű ember aki nem érti a szerelések minden trükkjét. De komolyan érdekelne ha valami kívülről hibátlan, honnan tudod meg használat nélkül hogy belülről nem az?
2023. ápr. 14. 17:52
 15/22 anonim ***** válasza:

Kérdező, te nem beszél magyar?

A sérülés kifejezés jelentésével tisztában vagy? Érted, hogy az mit jelent?

2023. ápr. 14. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 A kérdező kommentje:
Nem, nem értem. Mert úgy látszik mindenki számára mást jelent. Mert ha mindenkinek ugyan azt jelentené akkor nem kéne cirkuszolnom.
2023. ápr. 14. 18:23
 17/22 anonim ***** válasza:

Sérülés: külső rongálódás egy tárgyon; a felület rendellenes megváltozása egy külső erő vagy belső változás hatására.

Így már sejted, miért néznek csalónak?

2023. ápr. 14. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 A kérdező kommentje:
Igen, tehát mi a megoldás? Mert amúgy a fő kérdés ez volt. Mert szavakon lovagolhatunk.
2023. ápr. 14. 18:45
 19/22 anonim ***** válasza:

Jó, hát akkor én kérek elnézést, amiért próbálom elmagyarázni, miért tartasz ott, ahol.

Majd segít neked akinek két anyja van.

2023. ápr. 14. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 Szervizmérnök úr ***** válasza:
Lett volna még hozzáfűznivaló, de előbb tisztázni kellett volna valamit, nem válaszoltál a 11-re.
2023. ápr. 14. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!