LCD Kijelző Garancia?!
"az lcd sértetlen"
"azt mondták hogy sérült termékre nem jár garancia"
Nem értem a kérdést. Hol itt az ellentmondás?
Beszerelés közben nem sérülhetett?
Már hogy a fenébe ne sérülhetne..
Még egyébként, ha a csatlakozó fólia nem lett lemosva, a "foglalat" nem lett kifúvatva az is okozhat hibát.
Meg nem árt antisztatikus karkötőt viselni..
Én a 4. cserénél (mindig másik telefonnál jártam így)..
"Szerintem érthetően leírtam mindent. Kívülről teljes mértékben hibátlan."
Ezek szeriont én nem voltam elég érthető. Elmondom lassabban. Megköszönöd nekik, hogy felhívták a figyelmedet arra az - egyébként jelen esetben irreleváns - részletre, hogy a sérült termékre nem vonatkoznak a garanciális feltételek, azonban mivel az általad reklamált termék egyértelműen sértetlen (viszont hibás), ezért kéred, hogy cseréljék ki egy hibátlan, működőképes példányra.
Azt, hogy hol hogyan és miként került rá ez a hiba nem lehet megmondani. Ahol cserélték ott azt mondták ez hibásan lett elküldve. Ezt nyilván nem tudom bizonyítani. Ezért írtam, hogy kívülről egy patika állapotú a kijelző, fóliás sértetlen, bekapcsolás nélkül nem lehet észrevenni a hibát.
A lényeg az, hogy azt állítják 3 nap után bármi történik se garancia semmi nem jár rá, hiába van a termékhez oda írva az 1 év garancia.
Bemásolom a válaszokat:
1.
Sajnálattal olvastuk a problémát.
A kárigény felénk való bejelentésére a vásárlástól számítva 3 munkanapja van az ügyfélnek, sajnos nem jelezték időben a sérülést, így kárigényüket nem tudjuk befogadni.
Köszönjük megértését!
2.
A 3 munkanapos sérült termékre vonatkozó ügyintézés jogszabályba van foglalva, illetve oldalunkon az általános szerződési feltételekben is olvashatnak róla.
Köszönjük megértését!
3.
A garanciát ne keverje össze a sérült termékkel.
Sőt, amint sérült egy termék, úgy elveszti a garanciáját.
4.
A fedett sérülésnél is él a 3 munkanapos határidő ( tehát ha a doboza nem sérült).
Az Ön állatal bemásolt utolsó kettő mondat utal erre.
Nagyon sajnáljuk, de 3 munkanapon túl nem tudjuk így elfogadnia kárigényt.
Tehát mint láthatjátok, akármit írok csak ennyi válasz jön rá. Próbálkoztam már mindennel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!