Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » LCD Kijelző Garancia?!

LCD Kijelző Garancia?!

Figyelt kérdés
Üdv. Vásároltam a telefonomhoz egy Lcd kijelzőt, először nem azt küldték amit rendeltem, visszküldtem. Aztán megkaptam amit rendeltem viszont beszerelés után bekapcsoláskor egy vízszintes elég vastag fekete zöld csík húzódik a képernyőn. A doboz sértetlen, az lcd sértetlen, fóliás és karcmentes. Jeleztem a weboldal felé hogy ez a kijelző hibás. Erre flegmán közölték, hogy mivel a 3 nap letelt ezért nem lehet kárigényem. A termék adatlapjánál ott volt, hogy 1 év garancia erre azt mondták hogy sérült termékre nem jár garancia, nincs termék szavatosság és sajnálják de kb így jártam... Ez valóban így van vagy csak leráznak? Beszerelés közben sem sérülhetett. Tehát vagy gyári hiba vagy nem tudom mert bekapcsolás nélkül nem lehet észrevenni.

#telefon #LCD #kijelző #Sérült lcd
2023. ápr. 14. 14:53
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
64%

"az lcd sértetlen"

"azt mondták hogy sérült termékre nem jár garancia"

Nem értem a kérdést. Hol itt az ellentmondás?

2023. ápr. 14. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 A kérdező kommentje:
Szerintem érthetően leírtam mindent. Kívülről teljes mértékben hibátlan. Bekapcsolás után lehet csak észrevenni, hogy mégis hibás. Pont ezt nem értem én sem egyértelműen egy általuk küldött gyárilag hibás terméket kaptam. Erre leráznak ezzel a mondattal és nem tudok szót érteni velük. Nem tudom mit csináljak.
2023. ápr. 14. 15:06
 3/22 anonim ***** válasza:
64%

Beszerelés közben nem sérülhetett?

Már hogy a fenébe ne sérülhetne..

Még egyébként, ha a csatlakozó fólia nem lett lemosva, a "foglalat" nem lett kifúvatva az is okozhat hibát.

Meg nem árt antisztatikus karkötőt viselni..

Én a 4. cserénél (mindig másik telefonnál jártam így)..

2023. ápr. 14. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:

"Szerintem érthetően leírtam mindent. Kívülről teljes mértékben hibátlan."

Ezek szeriont én nem voltam elég érthető. Elmondom lassabban. Megköszönöd nekik, hogy felhívták a figyelmedet arra az - egyébként jelen esetben irreleváns - részletre, hogy a sérült termékre nem vonatkoznak a garanciális feltételek, azonban mivel az általad reklamált termék egyértelműen sértetlen (viszont hibás), ezért kéred, hogy cseréljék ki egy hibátlan, működőképes példányra.

2023. ápr. 14. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 A kérdező kommentje:

Azt, hogy hol hogyan és miként került rá ez a hiba nem lehet megmondani. Ahol cserélték ott azt mondták ez hibásan lett elküldve. Ezt nyilván nem tudom bizonyítani. Ezért írtam, hogy kívülről egy patika állapotú a kijelző, fóliás sértetlen, bekapcsolás nélkül nem lehet észrevenni a hibát.


A lényeg az, hogy azt állítják 3 nap után bármi történik se garancia semmi nem jár rá, hiába van a termékhez oda írva az 1 év garancia.

2023. ápr. 14. 15:15
 6/22 anonim ***** válasza:
Akkor szerintük mire vonatkozik az egy év garancia?
2023. ápr. 14. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 A kérdező kommentje:

Bemásolom a válaszokat:


1.

Sajnálattal olvastuk a problémát.

A kárigény felénk való bejelentésére a vásárlástól számítva 3 munkanapja van az ügyfélnek, sajnos nem jelezték időben a sérülést, így kárigényüket nem tudjuk befogadni.

Köszönjük megértését!


2.

A 3 munkanapos sérült termékre vonatkozó ügyintézés jogszabályba van foglalva, illetve oldalunkon az általános szerződési feltételekben is olvashatnak róla.

Köszönjük megértését!


3.

A garanciát ne keverje össze a sérült termékkel.

Sőt, amint sérült egy termék, úgy elveszti a garanciáját.


4.

A fedett sérülésnél is él a 3 munkanapos határidő ( tehát ha a doboza nem sérült).

Az Ön állatal bemásolt utolsó kettő mondat utal erre.

Nagyon sajnáljuk, de 3 munkanapon túl nem tudjuk így elfogadnia kárigényt.


Tehát mint láthatjátok, akármit írok csak ennyi válasz jön rá. Próbálkoztam már mindennel.

2023. ápr. 14. 15:21
 8/22 anonim ***** válasza:
64%
Nem látjuk az általad írt üzeneteket. Ha azt írtad nekik, hogy sérült a termék, akkor milyen választ vársz?
2023. ápr. 14. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:
Szóról szóra azt írtam le amit ide is. Mondjuk olyan választ, hogy vásároltam valamit új hibátlan termékként és elvárnám, hogy azt kapjam meg. Semmi mást, nem pénzt szeretnék csak egy normális hibátlan lcd kijelzőt amiért fizettem.
2023. ápr. 14. 16:52
 10/22 anonim ***** válasza:
Ha nem hagysz ki semmi apró részletet, akkor téged éppen hülyére vesznek.
2023. ápr. 14. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!