Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » LCD Kijelző Garancia?!

LCD Kijelző Garancia?!

Figyelt kérdés
Üdv. Vásároltam a telefonomhoz egy Lcd kijelzőt, először nem azt küldték amit rendeltem, visszküldtem. Aztán megkaptam amit rendeltem viszont beszerelés után bekapcsoláskor egy vízszintes elég vastag fekete zöld csík húzódik a képernyőn. A doboz sértetlen, az lcd sértetlen, fóliás és karcmentes. Jeleztem a weboldal felé hogy ez a kijelző hibás. Erre flegmán közölték, hogy mivel a 3 nap letelt ezért nem lehet kárigényem. A termék adatlapjánál ott volt, hogy 1 év garancia erre azt mondták hogy sérült termékre nem jár garancia, nincs termék szavatosság és sajnálják de kb így jártam... Ez valóban így van vagy csak leráznak? Beszerelés közben sem sérülhetett. Tehát vagy gyári hiba vagy nem tudom mert bekapcsolás nélkül nem lehet észrevenni.

#telefon #LCD #kijelző #Sérült lcd
2023. ápr. 14. 14:53
1 2 3
 21/22 A kérdező kommentje:

Az áru átvételekor lehetőség van a csomag állapotának felmérésére a futár jelenlétében. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, azt azonnal jelezze a futárnak, hogy kárjegyzőkönyvet tudjon felvenni. Ennek elmulasztásával csökken a kárügyintézés esélye, mivel átvételi lap aláírásával elfogadja azt, hogy sérülés mentesen és hiánytalanul vette át a csomagot. Amennyiben az átvétel után veszi észre a sérülés, akkor az átvételtől számított 3 munkanapon belül lehet még panaszt tenni. Ezt írásban kell megtenni az info@gls-hungary.hu illetve a jegykezelő rendszerünkön keresztül, amelyet az alábbi linken ér el: Link, kell megküldeni. A bejelentésnek tartalmaznia kell a csomagszámot, képeket a csomagolásról és a belső tartalomról. A csomagolást a kárügyintézés végéig meg kell őrizni, mivel kárszemle esetén bekérésre kerülhet. GLS Futárszolgálat ÁFSZ idézet: "Jogos kárigény fedett sérülés esetén akkor keletkezik, ha a kiszolgáltatást követő 3 munkanapon belül, a kárigényt írásban bejelentik, és a kár bizonyíthatóan a szolgáltatónak felróható okból keletkezett.

Ennek a határidőnek az elmulasztása a kárigényt semmissé teszi."


Utolsó két mondat.


Emagon vásároltam egy porszívót ami pár hét múlva már nem szívott. Egy éves garancia volt rá. Bejelentettem és jött a futár elvitte. Kiderült, hogy javíthatatlan. Kaptam egy másikat. Eddig én azt hittem ezt jelenti az ha valamire garancia van. Természetesen minden véleményezhető oldalukon megy a negatív vélemény mert én nem vagyok csaló. Az egyetlen hibám hogy nem kaptam azonnal időpontot képernyő cserére így kicsúsztam a 3 napból. Ezen nincs mit túlmagyarázni, beszerelés nélkül semmi esélyem nem volt észrevenni a hibát, én pedig itthon nem eshetek neki... Ők sem azt mondták, hogy csaló lennék csak letelt a 3 nap...


Ezzel zárnám is mert egyesek szokás szerint csak kötekedni tudnak.

2023. ápr. 14. 19:40
 22/22 anonim ***** válasza:

Egyesek meg szokás szerint nem értik, hogy a SÉRÜLÉS és a MEGHIBÁSODÁS két teljesen külön fogalom.

Nem magyarázom tovább, mert vagy szándékosan trollkodsz, vagy annyira egybites vagy hogy úgysem érted meg.

2023. ápr. 14. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!