LCD Kijelző Garancia?!
Az áru átvételekor lehetőség van a csomag állapotának felmérésére a futár jelenlétében. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, azt azonnal jelezze a futárnak, hogy kárjegyzőkönyvet tudjon felvenni. Ennek elmulasztásával csökken a kárügyintézés esélye, mivel átvételi lap aláírásával elfogadja azt, hogy sérülés mentesen és hiánytalanul vette át a csomagot. Amennyiben az átvétel után veszi észre a sérülés, akkor az átvételtől számított 3 munkanapon belül lehet még panaszt tenni. Ezt írásban kell megtenni az info@gls-hungary.hu illetve a jegykezelő rendszerünkön keresztül, amelyet az alábbi linken ér el: Link, kell megküldeni. A bejelentésnek tartalmaznia kell a csomagszámot, képeket a csomagolásról és a belső tartalomról. A csomagolást a kárügyintézés végéig meg kell őrizni, mivel kárszemle esetén bekérésre kerülhet. GLS Futárszolgálat ÁFSZ idézet: "Jogos kárigény fedett sérülés esetén akkor keletkezik, ha a kiszolgáltatást követő 3 munkanapon belül, a kárigényt írásban bejelentik, és a kár bizonyíthatóan a szolgáltatónak felróható okból keletkezett.
Ennek a határidőnek az elmulasztása a kárigényt semmissé teszi."
Utolsó két mondat.
Emagon vásároltam egy porszívót ami pár hét múlva már nem szívott. Egy éves garancia volt rá. Bejelentettem és jött a futár elvitte. Kiderült, hogy javíthatatlan. Kaptam egy másikat. Eddig én azt hittem ezt jelenti az ha valamire garancia van. Természetesen minden véleményezhető oldalukon megy a negatív vélemény mert én nem vagyok csaló. Az egyetlen hibám hogy nem kaptam azonnal időpontot képernyő cserére így kicsúsztam a 3 napból. Ezen nincs mit túlmagyarázni, beszerelés nélkül semmi esélyem nem volt észrevenni a hibát, én pedig itthon nem eshetek neki... Ők sem azt mondták, hogy csaló lennék csak letelt a 3 nap...
Ezzel zárnám is mert egyesek szokás szerint csak kötekedni tudnak.
Egyesek meg szokás szerint nem értik, hogy a SÉRÜLÉS és a MEGHIBÁSODÁS két teljesen külön fogalom.
Nem magyarázom tovább, mert vagy szándékosan trollkodsz, vagy annyira egybites vagy hogy úgysem érted meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!