Mit tegyek?.a boltban is ha az eladó nem húzta le a terméket az az ő hibája,az ő kàra.pénztàrtól való távozás után reklamációt nem fogadunk el.ez csak egyoldalú akkor,Én nem mondhatok ilyet?Lehet ennek jogi következményeke?
Látni kellene pontosan a megrendelés adatait. Az emaileket amit kaptál a rendelés visszaigazolásáról, meg utána, hogy feladták, stb... Meg azt amit a futárcég küldött, hogy csomagod érkezik, utánvét összege X forint.
Ha ezekben volt összeg, akkor kétséget kizáróan tudtad, hogy ez fizetős történet lesz. Ha a futár nem kért pénzt, akkor ott kellett volna szólnod, hogy valami nincs rendben. Lehet a futár szúrta el.
Ha már a rendelést visszaigazoló emailben sem volt összeg, akkor viszont inkább rendszerhiba/ügyintézői hiba lesz. Az pedig a webáruház sara.
Mindenesetre menj utána a dolognak, nézd végig az emaileket, az sem baj ha megmutatod nekünk képernyőképként (persze személyes adatokat nem mutatva), és az összes doksit ami van.
És vedd fel a kapcsolatot a webáruházzal és beszéljétek meg, mert a következő levél már egy ügyvédtől fog jönni és egy fizetési meghagyás lesz, sokkal nagyobb összegről.
attól függ milyen mobil?
S. vagy iP. ??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!